۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۵۴۳۷۸۵
حجت‌الاسلام دارابکلایی:

ایستادگی در برابر معاندان نظام از وظایف اصلی طلاب و روحانیان است

جانشین رییس بسیج طلاب و روحانیون کشور گفت: ایستادگی کردن در مقابل معاندان و مخالفان در فضای مجازی یکی از وظایف اصلی علما، طلاب و روحانیان است که مبین هستند و دین اسلام را به مردم معرفی می‌کنند.
حجت الاسلام دارابکلایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی‌اکبر دارابکلایی، جانشین سازمان بسیج طلاب کشور، عصر امروز در بخش دوم نشست با طلاب و اساتید حوزه علمیه خراسان شمالی که با موضوع اسلام و نظام دینی در حسینیه شهدای مصلای امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، در ادامه مبحث تاریخ اسلام، اظهار کرد: بخش سوم تاریخ اسلام حادثه عاشورا است که هم مکمل غدیر بوده و هم مکمل بعثت است.

وی با بیان اینکه قسمت چهارم تاریخ اسلام تاریخ دوران انقلاب اسلامی ایران شد، گفت: همه می‌گفتند حکومت دینی استمرار ندارد، حتی پیامبران هم نتوانستند حکومت دینی تأسیس کرده و مدلی از حکومت دینی را به جامعه ارائه کنند؛ اما این در انقلاب اسلامی اتفاق افتاد.

حجت‌الاسلام دارابکلایی تصریح کرد: با استمرار این چهار بخش؛ یعنی استمرار بعثت، استمرار غدیر و استمرار عاشورا انقلاب اسلامی با مرجعیت یک عالم شیعی به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: خیلی از غربی‌ها می‌گفتند محال است یک عالم دینی بتواند مدلی از حکومت اسلامی را ارائه دهد ولی الآن ۴۰ سال است که ما آن را تجربه می‌کنیم؛ اما با تمام این اوصاف، چند دوره فوق‌الذکر برای این است که دوران ظهور منجی عالم امام زمان (عج) اتفاق بیفتد.

حجت‌الاسلام دارابکلایی اظهار کرد: وقتی انقلاب پیروز شد بسیاری از دولت‌های دیگر تعجب کردند که این انقلاب چگونه است و خیلی‌ها می‌گفتند دوام نمی‌آورد درنتیجه شروع کردند به مجهز کردن صدام برای جنگ با ایران و در جنگی نابرابر بهترین نیروهای انقلابی بالفعل و بالقوه را از دست دادیم.

وی افزود: هشت سال مانع آرامش این مردم شدند و ما ۲۳۰ تا ۲۴۰ هزار شهید از همه اقشار دادیم با وجود این امروز انقلاب اسلامی سخت‌ترین دوران خود را طی می‌کند.

حجت‌الاسلام دارابکلایی ادامه داد: امروز دیگر دشمن با سلاح‌های متعارف به سراغمان نمی‌آید، شبکه‌های مجازی غوغا می‌کنند، یک زلزله اتفاق افتاده و معاندان در فضای مجازی سخنان بسیار خصمانه‌ای علیه نظام منتشر می‌کنند.

جانشین رییس بسیج طلاب و روحانیون کشور اظهار کرد: ایستادگی کردن در مقابل معاندان و مخالفان یکی از وظایف اصلی علما، طلاب و روحانیان است؛ زیرا این گروه‌ها مبین هستند، دین اسلام را به مردم معرفی کرده و نماد نظام اسلامی محسوب می‌شوند./9314/۲۰۴/خ

ارسال نظرات