۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۳
کد خبر: ۵۴۳۸۱۳
در دانشگاه مذاهب اسلامی؛

مراسم رونمایی از «منشور اخلاق پژوهش» برگزار شد

مراسم رونمایی از «منشور اخلاق پژوهش» همزمان با فرارسیدن هفته پژوهش در دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار شد.
مرکز تخصصی مذاهب اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم رونمایی از «منشور اخلاق پژوهش» امروز بعد از ظهر همزمان با فرارسیدن هفته پژوهش در دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام محمد حسین مختاری رییس دانشگاه مذاهب اسلامی ضمن خیر مقدم به همه مهمانان، استادان و دانشجویان حاضر در مراسم به سخنرانی پرداخته و با بیان اینکه بومی سازی علوم انسانی این ظرفیت را دارد که گام های بلندی در عرصه تقریب بردارد، گفت: امروز دنیا به دنبال تقریب علم و دین است.

در ادامه مراسم آیت‌الله محمد علی تسخیری مشاور رهبر معظم انقلاب نیز طی سخنانی گفت: تقریب مذاهب اسلامی راه قرآن و اهل بیت است که اگر این گونه نباشد گروه های تکفیری به وجود می آیند.

همچنین در بخش دیگری از این مراسم معاونت پژوهشی و فناوری به ارائه گزارشی از فعالیت‌های پژوهشی انجام شده در دانشگاه مذاهب اسلامی پرداخت.

در بخش دیگر مراسم مولوی نذیر احمدی سلامی به ارائه مقاله پژوهشی خود در زمینه تقریب پرداخت.

همچنین در پایان مراسم با حضور شخصیت‌هایی نظیر آیت‌الله تسخیری مشاور عالی مقام معظم رهبری، حجت‌الاسلام والمسلمین خسروپناه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین مختاری رییس دانشگاه مذاهب اسلامی و مولوی محمد اسحاق مدنی استاد دانشگاه مذاهب اسلامی و عالم اهل‌سنّت از محصولات پژوهشی و تقریبی در قالب 5 عنوان کتاب، سایت و منشور اخلاق رونمایی به عمل آمده و از اعضای هیات علمی، استادان مدعو و دانشجویان نمونه پژوهشگر برگزیده تقدیر و تجلیل شد./۸۰۷/پ202/ب1

ارسال نظرات