۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰
کد خبر: ۵۴۳۸۳۲
مدیر مدرسه علمیه ایوان:

آل سعود در تمامی جهات همسو با رژیم صهیونیستی است

مدیر مدرسه علمیه شهرستان ایوان گفت: سیاست های افراطی و عجولانه آل سعود این کشور را تبدیل به یکی از منفورترین کشور ها در دنیا کرده؛ به گونه ای که اکثریت مردم جهان اقبال چندانی به عربستان ندارند.
عربستان آل سعود

حجت الاسلام حسن فریادی، مدیر مدرسه علمیه شهرستان ایوان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، اظهار داشت: سقوط آل سعود شروع شده و با روی کار آمدن ولیعهد جدید محمد بن سلمان این خاندان برای همیشه از بین خواهد رفت.

وی افزود: سیاست های افراطی و عجولانه آل سعود این کشور را تبدیل به یکی از منفورترین کشور ها در دنیا کرده است و اکثریت مردم جهان اقبال چندانی به عربستان ندارند.

حجت الاسلام فریادی خاطرنشان کرد: سیاست های غلط این کشور سبب شده امنیت منطقه به خطر بیفتد؛ زیرا امروز عربستان سعودی به عنوان پایگاه تربیت و آموزش تروریستی و تکفیری در دنیا شناخته شده است.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان ایوان عنوان داشت: آل سعود با روی کار آمدن دولتمردان جدیدش حتی سبب تشنج در خود خاندان سلطنتی شده و بحران امنیتی در انتظار این کشور است.

وی ادامه داد: آل سعود با امید بستن به آمریکا و رژیم صهیونیستی قصد دارد خود را تبدیل به قدرتی در منطقه  کنند و چون می داند ایران اسلامی امروز قدرتی بلامنازع در خاورمیانه است برای این هدف از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

این مدرس حوزه با بیان اینکه قریب به سه سال است که عربستان در باتلاق یمن گیر افتاده است، گفت: جنگ در کشور مظلوم و بی پناه یمن و محاصره همه جانبه و نسل کشی در این کشور همه حاصل سیاست های غلط و افراطی دولتمردان آل سعود است.

حجت الاسلام فریادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حمایت ترامپ از اعلام بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی تاکید کرد: سخنان قلدرمابانه رییس جمهور دیوانه آمریکا در سخنرانی اخیرش خشم تمام مسلمانان جهان و حتی مردم آزادیخواه دنیا را بر انگیخت و می توان گفت این تصمیم او مقدمه ای بر نابودی اسرائیل غاصب خواهد شد.

وی اضافه کرد: قطعا آل سعود از قبل مطلع از تصمیم ترامپ بوده و تمامی خبرگزاری های دنیا از توافق آل سعود به عنوان رهبر کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس با رییس جمهور آمریکا مبنی بر تغییر پایتخت رژیم اشغالگر قدس خبر دادند.

این مسؤول حوزوی با اشاره با سکوت عربستان و تعدادی از کشور های حاشیه خلیج فارس در قبال این توهین به اسلام و مسلمین، یادآور شد: آل سعود و پادشاه در سایه آن محمد بن سلمان که تمامی امورات این کشور را بر عهده دارد افزون بر عدم محکومیت این سخن در حال تعریف و تمجید از رژیم صیهیونستی برای عادی سازی روابط با اسرائیل غاصب است.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان ایوان تصریح کرد: عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل از سوی آل سعود کلید خورده و امروز شاهد این هستیم که رسانه های سعودی افزون بر رد شدن از کنار توهین ترامپ در حال تبلیغ، نهادینه و عادی سازی رابطه این کشور با رژیم اشغالگر صهیونیستی هستند.

وی افزود: سیاست های غلط و کم خردانه آل سعود و در راس آن ولیعهدش سبب شده حتی تعدادی از کشورهای عربی از عربستان روی گردان شوند و در مواضعی تند این کشور را محکوم به حمایت از تروریست کنند که در نوع خود جالب و کم سابقه است.

حجت الاسلام فریادی در پایان گفت: آل سعود امروز تبدیل به اسرائیل دوم شده و در تمامی جهات با رژیم صهیونسیتی همسو و هم فکر است؛ از این رو کشور های عربی باید با بصیرت بیشتری به این مساله نگاه کنند تا روزی از کرده خود پشیمان نشوند./۸۷۹/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات