۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۱
کد خبر: ۵۴۳۹۳۳
امام جمعه پاکدشت تأکید کرد؛

ضرورت نظارت بر فعالیت مبلغان سنتی

امام جمعه پاکدشت با بیان اینکه لازمه فعالیت مبلغ، شناسایی مخاطب و تبلیغ بر اساس درک و فهم وی است، گفت: باید بر عملکرد عده ای از بانوان که به صورت سنتی در منازل فعالیت تبلیغی مذهبی می کنند و علم چنین کاری را ندارند نظارت کرد تا به دلیل نداشتن اطلاعات جامع، مخاطبان خود را به گمراهی نکشانند.
حسن لزومی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام حسن لزومی تولیت حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرستان پاکدشت بعد از ظهر امروز در دیدار رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پاکدشت درباره عملکرد مبلغان گفت: لازم است تا در محتوای مباحث تبلیغی نکات روانشناسانه و جامعه شناسانه بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه لازمه فعالیت مبلغ، شناسایی مخاطب و تبلیغ بر اساس درک و فهم وی است، ادامه داد: باید بر عملکرد عده ای از بانوان که به صورت سنتی در منازل فعالیت می کنند و علم چنین کاری را  ندارند نظارت کرد تا به دلیل نداشتن اطلاعات جامع، مخاطبان خود را به گمراهی نکشانند و اگر علم چنین کاری را ندارند از مقتل ها و کتاب های مورد تأیید استفاده کنند.

همچنین حجت‌ الاسلام حسین اردستانی رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پاکدشت ابرزا داشت: تبلیغ و رساندن پیام وحی به عمق جان انسان‌ها و هدایت آنان به سوی ارزش‌های الهی و جاودان از آشکارترین رسالت های انبیای الهی بوده و امروزه بر دوش مبلغین و روحانیون است.

در ادامه مدیر حوزه علمیه فاطمیه و جمعی از معاونین حوزه های علمیه شهرستان پاکدشت پیرامون فعالیت مبلغین سنتی به بیان نقطه نظرات خویش پرداختند./804/د۱۰۳/ب۲

ارسال نظرات