۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۶
کد خبر: ۵۴۳۹۸۱
مدیر حوزه علمیه همدان:

کار در مرکز خدمات حوزه های علمیه فعالیتی الهی است

آیت الله موسوی اصفهانی با بیان اینکه کار در مرکز خدمات حوزه های علمیه فعالیتی الهی است، گفت: مسؤولان باید برای رضایت خداوند متعال فعالیت کنند و اگر روزی متوجه شدند که کسی بهتر از آنها وجود دارد کرسی مدیریت را به او بدهند.
آیت الله موسوی اصفهانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه همدان امروز در مراسم تودیع و معارفه رییس مرکز خدمات حوزه علمیه همدان بیان داشت: فعالیت در مرکز خدمات حوزه های علمیه و خدمت به طلاب و مبلغان خدمت به دین الهی است.

وی تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی و حمایت های رهبر معظم انقلاب طلاب علوم دینی به آسانی به تحصیل علوم دینی می پردازند در حالی که قبل از انقلاب طلاب در شرایط سختی فعالیت می کردند.

آیت الله موسوی اصفهانی گفت: مسؤولان باید برای رضایت خداوند متعال فعالیت کنند و اگر روزی متوجه شدند که کسی بهتر از آنها وجود دارد کرسی مدیریت را به او بدهند.

وی در ادامه افزود: شهید مفتح، شهید مطهری و شهید بهشتی الگوی مناسبی برای مسؤولان به شمار می روند و الگوهای رفتاری این بزرگواران باید در عرصه های مدیریتی اجرا شود.

مدیر حوزه علمیه همدان گفت: کسانی که در مرکز خدمات خدمت می کنند به ویژه رییس جدید این مرکز باید این مساله را بدانند که فعالیت در مرکز خدمات کاری الهی به شمار می رود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: نتیجه همگرایی بین حوزه و مرکز خدمات پویایی مدارس علمیه و علوم فقهی است.

گفتنی است، در حال حاضر استان همدان دارای 16 مدرسه و درس خارج فعال است./979/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات