۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۲
کد خبر: ۵۴۴۰۲۱
رییس بسیج طلاب هرمزگان:

حمایت دشمنان از مسلمانان نیرنگی برای گرفتن اندیشه های امت اسلامی است

رییس سازمان بسیج اساتید و طلاب هرمزگان گفت: دوستی و حمایت دشمنان از امت اسلام برای حفظ خود، فریب مسلمانان و گرفتن فکر و اندیشه های امت اسلامی است.
حجت الاسلام برزگرپور

حجت الاسلام محمد برزگرپور رییس سازمان بسیج اساتید و طلاب سپاه امام سجاد(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، با اشاره به حمایت مردم مظلوم یمن و محکومیت رژیم کودک کش سعودی گفت: حضرت محمد(ص) فرموده اند که هرکجا صدای مظلومی را شنیدید باید به فریادش برسید، نخست باید دید که مردم بی دفاع یمن به چه جرمی زیر آتش می سوزند و زیرساخت هایی که با تلاش مردم و مسؤولان برای رفاه  و آسایش مردم احداث شده است، نابود می شود؟

وی در ادامه افزود: گناه کودکان چیست که اینگونه به دست رژیم منحوس آل سعود کشته می شوند، کشتن کودک مسلمان به معنای ازبین بردن یک نسل و نابودی آینده یک کشور مسلمان است، پس کشور، حکومت و مردمی که ادعای مسلمانی را دارند باید به ندای مظلومیتشان گوش دهند و به کمکشان بشتابند.

رییس سازمان بسیج طلاب هرمزگان در ادامه با اشاره به حمایت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از مردم بی دفاع یمن تصریح کرد: ما به خود حق می دهیم که بر اساس آیات و روایات، عقل و منطق از این دسته از انسان های مظلوم دفاع کنیم و افرادی که در مسیر باطل در حرکت اند را محکوم کنیم؛ چراکه راهی که اینها می روند راه پسندیده ای نیست، نه عقل و نه شرع این اجازه را به هیچ انسانی نمی دهد که هم نوع خود را بدون هیچ گونه جرمی از بین ببرد و نسل کشی راه بیندازد.

حجت الاسلام برزگرپور با تاکید بر ضرورت هوشیاری امت اسلام از دسیسه ها در راستای عادی سازی روابط با اسرائیل غاصب گفت: در آیاتی از قرآن کریم تاکید شده که امت اسلامی باید مواظب باشند چون دشمن از راه دوستی و با لبخند وارد می شود، دشمن به ظاهر خوب اما در باطن کینه دارد و همواره نقشه های سخت تری را برای نفوذ و غلبه طراحی می کند.

وی ادامه داد: قرآن همچنان تاکید می کند که مسلمانان باید مراقب نیرنگ های دشمنان باشند، چراکه کمک و حمایت دشمن از روی نیرنگ و طمع بوده و بدون توقع نیست و حتما نقشه نفوذ دارد.

رییس سازمان بسیج اساتید و طلاب هرمزگان همچنین گفت: استکبار ادعای حقوق بشر را دارد، درحالی که نسل کشی در یمن ضدحقوق بشر است که از این اقدام خبیثانه دشمن می توان نتیجه گرفت که مستکبران تنها به فکر منافع خود هستند نه منافع ملت ها، بنابراین اگر دشمن بر اساس نیازهایی، خود را به ما نزدیک می کند باید مراقب باشیم.

حجت الاسلام برزگرپور افزود: دوستی دشمنان با امت اسلام برای حفظ خود و فریب مسلمانان است و حمایت هایشان نیز با هدف گرفتن فکر و اندیشه های امت اسلامی است، دشمن با گرفتن اندیشه، روحیه تقابل و مقابله و همچنین مبارزه را نیز به تدریج از مسلمان گرفته و جهان اسلام را در مقابل زیاده خواهی های استکبار سست می کند.

وی تاکید کرد: بنابراین امت اسلام در این راستا باید به توصیه های بزرگان دینی، ولی امر مسلمین و نائب امام عصر(عج) و همچنین اندیشمندان جهان اسلام گوش فرا دهند و فریب نیرنگ، حمایت و زیباسازی های دشمن نخورند./851/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات