۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۵۴۴۰۴۹
حجت الاسلام مازنی:

نمایندگان به دور از جناح بازی سیاسی به دنبال رفع مشکلات جامعه باشند

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: مشکلات مشترکی در کشور وجود دارد که جناح سیاسی نمی‌شناسد و همه نمایندگان باید در کنار هم در جهت رفع آنها گام بردارند.
حجت الاسلام مازنی

حجت الاسلام احمد مازنی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا،درباره تنش‌های اخیر در صحن علنی خانه ملت، گفت: یکی از اقتضائات مجالس دنیا این است که گاهی نمایندگان احزاب و فراکسیون‌های مختلف بر سر مواضعشان اختلافاتی داشته باشند و حتی درگیر شوند.

این عضو فراکسیون روحانیت، مجلس دهم را آرام‌ترین مجلس در بین ۱۰ دوره مجالس شورای اسلامی معرفی کرد و افزود: این اتفاق معلول مقدماتی است که در آغاز به کار این مجلس پیش بینی شده است. به عنوان مثال در فراکسیون روحانیت، روحانیون همواره در جهت حل اختلاف بین دیگر نمایندگان گام برداشته اند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: حتی زمانی که آقای کواکبیان با روحانیان مجلس دچار اختلاف نظر شد، هیچ کدام از اعضای فراکسیون روحانیت با وی درگیر نشدند و در پایان نیز با منش علمایی مسأله را حل و فصل کردند.

حجت الاسلام مازنی با بیان اینکه تعامل نمایندگان با رییس مجلس و طرح گفتگوی ملی که با نمایندگان جناح‌های مختلف مطرح شده در این آرامش تاثیرگذار بوده است، اظهار داشت: همه نمایندگان در زمینه مبانی قانون اساسی، اندیشه‌های امام راحل(ره) و سیاست‌های رهبر انقلاب اسلامی اتفاق نظر دارند، از طرف دیگر؛ مشکلات مشترکی در کشور وجود دارد که جناح سیاسی نمی‌شناسد و باید همه نمایندگان در کنار هم در جهت رفع آنها گام بردارند.

وی در پایان تاکید کرد: اگر گاهی صدایی از مجلس شنیده نشود، این ذهنیت به وجود خواهد آمد که مجلس دهم منفعل است. این توقع از یک مجلس فعال وجود دارد که گاها سخنرانی‌های انتقادی در پارلمان مطرح شود./۸۵۶/ت
۳۰۲/ق

ارسال نظرات