۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۵۴۴۰۷۴
حجت الاسلام والمسلمین رفعتی:

شبکه ولایت باید در طراز جایگاه شامخ مرجعیت شیعه و حوزه های علمیه قرار گیرد

مدیر شبکه جهانی ولایت تاکید کرد که این شبکه باید در طراز جایگاه شامخ مرجعیت شیعه و حوزه های علمیه قرار گیرد.
دیدار شبکه ولایت با دانشکده صدا و سیما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین عباس رفعتی نائینی رئیس موسسه ولایت در دیدار رییس و مدیران دانشکده صدا و سیما بر لزوم استانداردسازی فنی و محتوایی برای رسیدن مجموعه شبکه های جهانی ولایت به طراز مرجعیت و حوزه های علمیه و شبکه شیعه تاکید کرد.

رییس مؤسسه ولایت بر کیفی سازی تولیدات در کنار توسعه کمی شبکه تاکید کرد و به معرفی هر کدام از شبکه های ولایت فارسی و عربی و هوسا پرداخت و ابراز داشت که شبکه انگلیسی بر بستر نسل جدید فن آوری های ارتباطات به زودی  راه اندازی خواهد شد.

وی ضمن برشمردن محور های همکاری با دانشکده صدا و سیما قم آن مجموعه را به لحاظ اینکه طلاب حوزه های علمیه در آن تحصیل می کنند ممتاز دانستن و گفت : مجموعه شبکه های ولایت می تواند فرصت ها ی کار آموزی وتولیدی خوبی را در اختیار دانشجویان دانشکده قرار دهد.

حجت الاسلام والمسلمین رفعتی در تبیین محور های همکاری بر لزوم ایجاد سازگار های ورود طلاب دانشکده به عرصه  تولید در شبکه های ولایت تاکید کرد و معرفی طلبه سرباز از سوی دانشکده و برنامه ریزی برای کارورزی دانشجویان و ارتقاء کیفی با اموزش نیروهای شبکه ولایت از سوی دانشکده قم به عنوان محور های همکاری یاد کرد.

در ادامه دکتر پویا رییس دانشکده صدا و سیما که به فرایند عملیاتی سازی محور های مورد تفاهم پرداخت و گفت: دانشکده صدا و سیما و مجموعه صدا وسیما در خدمت مجموعه رسانه ای ولایت هستند. /924/د۱۰۱/ج

ارسال نظرات