۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۵۴۴۰۷۵
سردار غیب پرور:

تصور پایان یافتن دشمنی آمریکا با ایران نهایت سادگی است

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اینکه کسی تصور کند دشمنی آمریکا با ایران کاهش یافته نهایت سادگی است؛ زیرا دشمنی آمریکا هرگز تا زمانی که جامعه را از انقلاب اسلامی و داده‌هایش تهی نکند تمام نمی‌شود.
عکس سردار غیب پرور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار غلامحسین غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین، امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا(ع) استان تهران که در سالن ارغوان همین سپاه برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی تحفه نادری است که خداوند به آزادگان جهان ارزانی فرمود و این لطف خداوند ذی قیمت است.

وی افزود: البته برای به وجود آمدن این انقلاب و بقا و استمرار آن خون‌های پاکی تقدیم شده است، نام این سپاه مزین است به نام مبارک امام حسین(ع) که مایه فخر و مباهات است.

سردار غیب پرور ادامه داد: به واسطه نام و شخصیت همین وجود مقدس است که انقلاب اسلامی پس از قرن‌های متمادی از سوی مردم عاشورایی ایران شکل گرفت؛ زیرا اگر نام امام حسین(ع) نبود هرگز انقلاب اسلامی محقق نمی‌شد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه امام راحل درس آموخته مکتب حسینی بودند، اظهار داشت: ایشان شاگردی این مکتب را به غایت خود رساندند و حضرت اباعبدالله الحسین(ع) الگوی مردم انقلابی ایران شد. درود بر مردمی که امام خود را رها نکردند و در راه ایشان جان خود را نثار کردند، بذل جان یک امتیاز برتری است که مردم ما نسبت به تحقق انقلاب و آرمان‌های امام راحل عرضه داشتند.

وی با بیان اینکه مردم ما از جنس عاشورا هستند، گفت: این انقلاب آرزوی امام حسین(ع) و تحقق آمال و آروزهای انبیا و اولیای الهی بوده است، ایجاد چنین حکومتی جزء آرزوهای سیدالشهدا(ع) است که به دست امام راحل حکومت دینی را به ما ارزانی داشتند.

سردار غیب پرور ادامه داد: زمانی که امام راحل دار فانی را وداع گفتند خداوند جای ایشان را با شخصیتی بزرگ پر کرد کسی که فهم دینی داشتند و در زمان حیات امام راحلف بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی ایشان را تصدیق کردند و خود جزء تشکیل دهندگان انقلاب به شمار می‌رفتند؛ بنابراین با انتخاب چنین رهبری خداوند نعمت مضاعفی به انقلاب عطا کرد ایشان کسی است که در مقابل دشمنی دشمنان کوتاه نیامدند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین بیان داشت: امروز اگر کسی تصور کند دشمنی آمریکا با ایران کاهش یافته نهایت سادگی است؛ چرا که امروز عامل همه جنایاتی که در دنیا به ویژه در منطقه رخ می‌دهد آمریکا است؛ بنابراین دشمنی آمریکا تمام نشده و دشمنی آنان زمانی تمام می‌شود که جامعه را از انقلاب اسلامی و داده‌هایش تهی کنند.

وی با اشاره به انتفاضه اخیر، گفت: رییس جمهور بی کله آمریکا از همان روزی که آن حرف زشت را بیان کرد روزی نیست که ما شاهد کشتار مردم مظلوم در فلسطین نباشیم، امروز وزیر امور خارجه انگلستان با چه رویی به ایران می‌آید با این حال که عملکرد کثیف آنان برای همگان مشهود است.

سردار غیب پرور با تاکید بر اینکه جمع شدن بساط تکفیری های خبیث لطف خداوند به مسلمانان بود، اظهار داشت: لطف خداوند فراگیر و مستمر است ملتی که لباس مجاهدت بپوشد اولا که خداوند آنان را انتخاب کرده است و ثانیا خداوند آنان را نصرت می‌دهد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: وظیفه ما در برابر دشمن و انقلاب ایستادگی در راهی است که انتخاب کرده‌ایم و این امر آسان نیست؛ زیرا صحنه دفاع بسیار سخت است؛ بنابراین ما باید در همه عرصه‌ها اعم از فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی خود را تقویت کنیم و ایستادگی داشته باشیم، امید که خداوند امر فرج را تسریع بفرماید.

وی در پایان خاطر نشان کرد: نخستین گام برای اینکه ما لباس مجاهدت بپوشیم مردم داری است تا زمانی که مردم را داریم برکت خداوند ساری و جاری خواهد بود؛ بنابراین انقلاب اسلامی اقتضا می‌کند ما در سنگرهای مختلف توانایی پاسداری داشته باشیم، در انقلاب اسلامی زمانی که ما باور کنیم که مسؤولیت‌ها در دستان ما امانت است و باید امانتدار خوبی باشیم آن روز برای ما مبارک است./813/پ۲۰۱/ب۲

ارسال نظرات