۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۵۴۴۰۹۳
آیت الله علما:

تمسک به قرآن سبب قدرت مسلمانان می شود

آیت الله علما گفت: قرآن باید رهبر تمام مسلمانان و کشورهای اسلامی قرار گیرد زیرا تنها در این صورت است که مسلمانان به هر چیزی دست می یابند.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز با حضور در هشتمین دوره مسابقات قرآن کریم طلاب و روحانیان اهل سنت کرمانشاه که در شهرستان روانسر برگزار شد ابراز داشت: قرآن کریم ارزشمندترین و بزرگترین سرمایه هر مسلمانی است.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: قرآن باید رهبر تمام مسلمانان و کشورهای اسلامی قرار گیرد زیرا تنها در این صورت است که مسلمانان به هر چیزی دست می یابند.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: اگر قرآن قاعده و رهبر جهان اسلام قرار می گرفت امروز مسلمانان بزرگترین و برترین قدرت در جهان بودند.

وی در ادامه اظهار داشت: اگر مسلمانان به قرآن تمسک می جستند هیچ قدرتی در جهان در مقابل اسلام عرض اندام نمی کرد و دیوانه ای همچون ترامپ قبله اول مسلمانان را به عنوان پایتخت اسرائیل قرار نمی داد.

آیت الله علما مطرح کرد: نباید قرآن را تنها در خانه نگه داشت بلکه باید تعالیم قرآن را سرلوحه امور خویش قرار داد و در تمام زندگی آموزه های آن را بکار بست.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان عنوان داشت: تمام اعمال و رفتار پیامبر اسلام (ص) منطبق با قرآن بود بنابراین باید مسلمانان نیز به تبعیت از پیامبر (ص) قرآن را در تمام ابعاد زندگی خویش قاعده و رهبر قرار دهند./8571/پ203/ب1

ارسال نظرات