۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
کد خبر: ۵۴۴۲۰۲

انتقاد حجت الاسلام سلیمی از بی توجهی مسؤولان به آلودگی هوا

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از بی توجهی مسؤولان درباره وضعیت هوا گفت:افراد می گویند باید دعا کرد تا مشکل حل شود اما چگونه قبلاً می‌گفتند که آقای فلانی و بنزین تولید داخل موجب آلودگی هوا شده است؟
حجت الاسلام سلیمی

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلا در مجلس شورای اسلامی صبح امروز چهارشنبه ۲۹ آذر در صحن علنی پارلمان در تذکری شفاهی، گفت: آلودگی هوا علاوه بر اینکه تعطیلی پی در پی را ایجاد کرده، مردم را نیز در مواجهه با آسیب‌های مالی، روانی و جانی قرار داده است.

وی ادامه داد: برخی از مسؤولان به جای اینکه برای رفع مشکلات اقدام کنند، جالب است که اعلام می‌کنند برای رفع مشکل هوا دعا باید کرد.

حجت الاسلام سلیمی با انتقاد از عملکرد کنونی مسؤولان، اظهار داشت: با افرادی که می‌گویند باید دعا کنیم باید گفت که ما این دعا را از قبل هم بلد بودیم؛ چطور قبلاً می‌گفتید که آقای فلانی و بنزین تولید داخل موجب آلودگی هوا شده است اما اکنون که مدیریت تغییر کرده و بنزین را هم وارد می‌کنید به طوریکه روزانه 10 میلیون لیتر وارد می‌شود باز هم شاهد آلودگی هوا هستید.
نماینده مردم محلا در مجلس شورای اسلامی در پایان، گفت: از رییس مجلس شورای اسلامی درخواست می‌کنیم که برای پاسخگویی مسؤولان دستور داده تا در نشستی فوق العاده موضوع آلودگی هوا بررسی شود./۸۵۶/پ
۲۰۲/ق

ارسال نظرات