۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۵۴۴۲۳۱
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

بانک‌ها قوانین اعطای تسهیلات را آسان‌تر کنند

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: درراه خدمت به مردم و رونق معیشت مردم جامعه، بانک‌ها نقش بسزایی دارند و می‌توانند با اجرای قوانین آسان‌تر با اعطای وام به مردم کمک کنند.
حجت الاسلام یعقوبی حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، صبح امروز در دیدار رییس امور شعب و جمعی از کارکنان بانک کشاورزی استان، اظهار داشت: صرفه‌جویی در مصرف آب در بخش کشاورزی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در سفر پر خیر و برکتشان به خراسان شمالی، باید مسؤولان و مردم در این زمینه گام‌های بلندتری بردارند.

وی گفت: یکی دیگر از فرمایشات رهبری مدیریت بخش کشاورزی و یکپارچه‌سازی اراضی کشاورزی است که مسؤولان استان باید در این زمینه بیشتر تلاش کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: کشاورزان و مسؤولان بخش‌های کشاورزی با آینده‌نگری در خصوص مصرف آب در اراضی کشاورزی، به جامعه، کشور و نظام اسلامی خدمت کنند.

وی همچنین افزود: مسؤولان بانک‌ها به‌ویژه بانک کشاورزی می‌توانند به مردم درزمینهٔ مدرنیزه کردن کشاورزی استان کمک کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: ما نباید تنها متکی به صنعت نفت و دیگر صنایع باشیم؛ بلکه درزمینهٔ توسعه بخش کشاورزی و استفاده از روش‌های نوین می‌توانیم به توسعه اقتصادی کشور کمک کنیم و به استقلال پایدار برسیم.

وی اضافه کرد: ارائه راه‌کارهای ویژه از قبیل بخشودگی جرائم بانکی کشاورزان و یا اعطای تسهیلات بدون سود و یا کم سود، می‌تواند کشاورزان را درزمینهٔ پیشبرد اهداف نظام در بخش کشاورزی کمک کند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی تأکید کرد: طبق روایت: «العسر یفسد الاخلاق» اگر انسان‌ها در تنگناهای مختلف زندگی قرار بگیرند، اخلاق و دیانت آن‌ها کم‌رنگ می‌شود و مسؤولان باید برای رونق بخشیدن به معیشت وزندگی مردم به‌ویژه کشاورزان خدمتگزار، تلاش کنند.

وی بابیان اینکه مسؤولان کاری کنند که عسر به یسر تبدیل شود، گفت: درراه خدمت به مردم و رونق معیشت مردم جامعه، بانک‌ها نقش بسزایی دارند و می‌توانند با اجرای قوانین آسان‌تر با اعطای وام به مردم کمک کنند که این کار یک کار اخلاقی و اجتماعی مؤثر است./9314//۲۰۳/خ

ارسال نظرات