۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۵۴۴۲۸۵
آیت الله ایمانی:

آیت الله حائری شیرازی برای خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکرد

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: آیت الله حائری شیرازی همواره نسبت به خدمت به مردم دغدغه مند بود و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نکرد.
آیت الله اسدالله ایمانی

آیت الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و نماینده مردم این استان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تسلیت درگذشت مرحوم آیت الله حائری شیرازی، آن مرحوم را شخصیتی خادم به اسلام توصیف کرد.

وی با اشاره به سوابق علمی و انقلابی مرحوم آیت الله حائری شیرازی اظهار داشت: ایشان همواره نسبت به خدمت به مردم دغدغه مند بود و در همه عمر، افتخار خدمت به اسلام و مسلمانان را داشت و  هیچ کوتاهی در این زمینه از خود نشان نداد.

آیت الله ایمانی، مرحوم آیت الله حائری شیرازی را شخصیتی متفکر دانست و عنوان کرد: آیت الله حائری شیرازی یک انسان متفکر و ایده پرداز بود و ایده های فراوانی داشت که می تواند مورد استفاده اهل علم قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس خاطرنشان کرد: آیت الله حائری شیرازی در اواخر عمر خودشان به علت بیماری و حضور در فضای بیمارستان بسیار اذیت شد و امیدواریم روح ایشان قرین آرامش و رحمت الهی قرار گیرد.

وی در پایان درگذشت آیت الله حائری شیرازی را مجدداً به خانواده آن مرحوم تسلیت گفت و بیان داشت: امیدواریم بتوانیم خلأ وجودی ایشان را بتوانیم پر کنیم./841/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات