۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵
کد خبر: ۵۴۴۳۰۷
امام جمعه موقت ورامین:

مسؤولان به فکر سلامت و بهداشت مردم باشند

امام جمعه موقت ورامین با انتقاد از روحیه اشرافیگری در برخی از مسؤولان، گفت: وقتی مسؤولی برای خودش پزشک شخصی دارد مشخص است که دیگر نمی تواند نیاز سلامت مردم را درک کند.
سید محسن محمودی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رییس بیمارستان شهید مفتح شهرستان ورامین با انتقاد از روحیه اشرافیگری در برخی از مسؤولان، گفت: ما انتقادات و پیشنهادات لازم را می دهیم اما وقتی برخی از مسؤولان درجه بالا و کشوری برای خودشان پزشک شخصی دارند و مجهزترین بیمارستان های تهران را برای درمان خود و خانواده شان برمی گزینند، مشخص است که دیگر عنایتی به شهرستان ها نمی شود و نیاز سلامت و بهداشت مردم را درک نمیکنند.

وی ادامه داد: شهرستان ورامین و این بیمارستان به اندازه یک استان خدمت رسانی و اکثر بیماران جنوب شرق استان تهران را پشتیبانی می کنند اگرچه نباید از این بگذریم که از اوایل انقلاب تا الان در حوزه سلامت هم پیشرفت هایی داشته ایم اما هنوز هم خیلی کم است، ما در ایران در بسیاری از عرصه های علمی پیشرفت بسزایی داشته ایم که بعضاً در دنیا کم نظیر بوده است اما متأسفانه آنقدر گرم دعواهای سیاسی شده ایم که فراموش کرده ایم کشورمان در حوزه سلامت، علمی، فناوری و موارد دیگر چه نیازهایی دارد.

استاد حوزه و دانشگاه با ابراز اینکه در ورامین حداقل ۱۰۰ هزار اتباع زندگی می کنند که اگر بخواهیم شهرستان های همسایه پیشوا، قرچک و پاکدشت را هم اضافه کنیم تعداد آنها به حدود 500 هزار نفر می رسد، تصریح کرد: آیا این افراد در حوزه سلامت نیازی ندارند؟! مگر غیر از این است که همه این همشهریان در صورت بیماری به بیمارستان ها مراجعه می کنند، پس چرا امکانات بهداشتی و سلامتی به شهرستان ها تعلق نمی گیرد؟

گقتنی است در این مراسم دکتر نوراللهی که از سال ۱۳۹۳ به عنوان ریاست این بیمارستان بوده است تودیع و دکتر چوپان قلعه به عنوان ریاست جدید بیمارستان شهید دکتر مفتح شهرستان ورامین معرفی شد./804/پ204/ب1

ارسال نظرات