۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۵۴۴۳۵۳
امام جمعه قروه:

جوانان انقلابی در مقابل کم کاری ها ساکت نباشند

حجت الاسلام محمدی گفت: حوزه علمیه متولی حفظ و حراست از دین در جامعه است و با توجه به تلاش دشمن برای ضربه زدن به نظام و انقلاب قصور در این نهاد انقلابی جایز نیست.
حجت الاسلام محمد رضا محمدی امام جمعه قروه آتش به اختیار

حجت الاسلام محمد رضا محمدی امام جمعه قروه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به این که مساله آتش به اختیار یک مساله کلی است گفت: هر گاه قصوری از ناحیه مسؤولان سر زد جوانان انقلابی باید شخصا وارد میدان شوند و به اصلاح امور بپردازند.

وی به مصادیق انقلابی بودن اشاره کرد و افزود: فرهنگ ایثار و مقاومت در مقابل دشمن و پاسداری از ارزش های نظام مقوله هایی است که اگر کم کاری از متولیان امر سر زد جوانان انقلابی نباید منتظر دستور و اقدام کسی باشند و خودشان شخصا وارد میدان شوند.

امام جمعه قروه با توجه به بیانات رهبری مبنی بر حوزه های تحول گرا گفت: اگر بزرگان حوزه اقدام های متناسب و مورد نیاز در جهت شناسایی نیاز جامعه انجام ندهند خود طلاب باید به صورت خود جوش اقدامات فرهنگی، انقلابی و مذهبی مورد نیاز را انجام دهند.

وی خاطر نشان کرد: حوزه علمیه متولی حفظ و حراست از دین در جامعه است و با توجه به تلاش دشمن برای ضربه زدن به نظام و انقلاب قصور در این نهاد انقلابی جایز نیست.

حجت الاسلام محمدی تصریح کرد: به همین دلیل طلاب و روحانیان با مشاهده ضعف در هر زمینه مخصوصا در مسائل فرهنگی باید تا صلاح کامل آن مورد دست از کار نکشند.

وی در پایان با اشاره به لزوم استفاده از نیروهای انقلابی در جامعه گفت: افراد آگاه و با بصیرت باید همیشه در حال رصد جامعه باشند و در مقابل نیازهای جامعه اقدامات متناسبی را انجام دهند./۹۷۹/ت303/ب1

ارسال نظرات