۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۳
کد خبر: ۵۴۴۴۱۲
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی:

برخی به دنبال از بین بردن وحدت حوزه و دانشگاه هستند

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه در شرایطی که دشمن برای شکستن وحدت اقدام به حذف شخصیت های محوری کرد، امام راحل با هوشیاری هفته وحدت را نامگذاری کردند، گفت: در شرایط فعلی هم کسانی هستند که می خواهند به انقلاب ضربه بزنند و نبود وحدت بین حوزه و دانشگاه را نشانه گرفته اند.
سید مرتضی بختیاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، سید مرتضی بختیاری، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در نشست تخصصی «بایسته های فرهنگی و علمی در وحدت حوزه و دانشگاه(چالش ها و راهکارها)» که در دانشگاه بین المللی امام رضا(ع)پنجشنبه 30 آذر برگزار شد، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی استکبار با شروع جنگ تحمیلی وعده داد که در سال 59 انقلاب به پایان عمر خود می رسد.

وی ادامه داد: استکبار به دنبال این موضوع بود که این حرکت متحد ملت ایران را  که در برابر شرق و غرب ایستاده است و رهبری دارد که به صورت شفاف شعار می دهد متوقف کنند و به همین دلیل استکبار به این مطلب رسیده بود که برای پیروزی خود باید وحدت را بشکند.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به این مطلب که نخستین راهبرد دشمن برای شکستن وحدت حذف شخصیت های محوری بود، اظهار کرد: از جمله این شخصیت ها می توان به شهادت شهید مفتح اشاره کرد چرا که شهید مفتح توانایی شناسایی بدعت را داشت و می توانست راه ریل گذاری شده از سوی امام راحل را ادامه بدهد.

وی با بیان اینکه در شرایطی که دشمن برای شکستن وحدت اقدام به حذف شخصیت های محوری کرد، امام راحل با هوشیاری هفته وحدت را نامگذاری کردند، تصریح کرد: در شرایط فعلی هم کسانی هستند که می خواهند به انقلاب ضربه بزنند و نبود وحدت بین حوزه و دانشگاه را نشانه گرفته اند./934/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات