۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۵۴۴۴۵۸
امام جمعه کرمان:

حماسه ۹ دی پیمان وحدت با آرمان های انقلاب اسلامی ایران است

امام جمعه کرمان با اشاره به روز ۹ دی روز بصیرت و شجاعت، گفت: حماسه ۹ دی پیمان وحدت با آرمان های انقلاب اسلامی ایران بود.
امام جمعه کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی امام جمعه کرمان امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلی امام علی(ع) این شهر اظهار داشت: انسان باید عمر خود را خرج رضایت حضرت حق کند فردی که تمام‌ اهداف زندگی اش جلب رضایت خدا باشد از مرض ها و آسیب های روحی در امان است.

وی افزود: مرض کبر و خود بینی انسان را به پرتگاه می رساند این بیماری انسان را از اوج به زمین می کوبد برای شفا یافتن از این مرض انسان باید به قرآن مراجعه کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان تصریح کرد: آدمهایی که حق را می شناسند و با قدرتشان و ثروتشان حق را زیر پا می گذارند اینها بیماران ناعلاج هستند.

امام جمعه کرمان بیان کرد: انسان هایی دیگر که راه راست و صحیح را به خوبی می شناسند و از این راه تبعیت نمی کنند بیمارانی هستند که هر لحظه به مرگ نزدیک می شوند.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی ایراد کرد: وقتی انسان در راهی اشتباه گام برمی دارد و به فکر رضایت خداوند نباشد به بیماری کبر و غرور مبتلا می شود این انسان در دام شیطان زندگی می کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان اظهار داشت: شیطان در دل انسانهای سست عنصر تخم کبر و گمراهی می کارد بچه های شیطان آرام آرام در دل این افراد متکبر رشد می کنند.

وی تاکید کرد: شیطان با تسخیر روح آدمهای مغرور کارهای زشت و ناپسند آنها را زیبا جلوه می دهد، نفوذ شیطان و فرزندانش تمام اعضا و جوارح انسان را در بر می گیرد.

امام جمعه کرمان افزود: ثروت، قدرت و عمر آدمی زود از دست می رود انسان باید به فکر روز حساب خود باشد و به این موضوع مهم توجه کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با اشاره به ولادت حضرت امام حسن عسکری(ع)، اظهار داشت: امام حسن عسکری(ع) در اردوگاه دشمن دست از وظیفه و تکلیف خود برنداشتند.

وی با اشاره به میلاد حضرت مسیح(ع) تصریح کرد: مسیحیان بزرگوار باید به معنای واقعی دین مسیحیت برسند.

امام جمعه کرمان با اشاره به رحلت آیت الله حائری شیرازی اظهار داشت: ایشان مردی متفکر و اخلاق مدار بودند خدمات خالصانه ایشان در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثبت شده است.

نماینده ولی در استان کرمان بیان کرد: حفاظت از هواپیماها و فرودگاه های کشور نمونه ای از خدمات با ارزش رزمندگان سپاه پاسداران جمهوری اسلامی است، این ماموریت به فرمان حضرت امام خمینی(ره) بر شانه های توانمند سبزپوشان حریم ولایت گذاشته شده است.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی عنوان کرد: تشکیل نهضت سواد آموزی و محیا شدن این نهاد با برکت به فرمان حضرت امام خمینی(ره) برای ریشه کن کردن بی سوادی و ایجاد شدن فضاهای علمی در کشور است.

امام جمعه کرمان با اشاره به روز ثبت احوال ایراد کرد: هویت و ملیت مردم سربلند ایران اسلامی باید محافظت شود.

وی با اشاره به روز ۹ دی روز بصیرت و شجاعت، در پایان گفت: گرگ ها و کرکس ها می خواهند از هر طریقی برای ضربه زدن به کشور جمهوری اسلامی ایران استفاده کنند، حماسه ۹ دی پیمان وحدت با آرمانهای انقلاب اسلامی ایران بود./۹۷۲/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات