۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۵۴۴۵۳۶
امام جمعه تبریز:

فتنه ۸۸ چهره حقیقی دشمنان نظام را رسوا کرد

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم حماسه ۹ دی را تجدید عهدی دوباره با آرمان‌های امام راحل، شهدا و انقلاب اسلامی دانست.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی  امام جمعه تبریز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی امروز در جمع طلاب و فضلای حوزه علمیه طالبیه تبریز با تأکید بر اهمیت بصیرت در دشمن‌شناسی و آگاهی از جریان‌های روز اظهار داشت: بصیرت تنها در سایه ولایت‌مداری حاصل خواهد شد.

وی با بیان این‌که فتنه 88 با هدایت دشمنان نظام از خارج و همراهی عده‌ای در داخل پایه‌ریزی شد، خاطرنشان کرد: عده‌ای به دلیل عدم بصیرت، ناخودآگاه در جریان فتنه قرار گرفتند که پس از روشنگری‌های رهبر فرزانه انقلاب، آنان نیز همراه با سیل خروشان ملت در 9 دی علیه فتنه‌گران به پاخاستند.

امام جمعه تبریز با اشاره به این‌که بازخوانی و تحلیل ابعاد و اهداف فتنه 88 چهره حقیقی دشمنان نظام را آشکار و رسوا خواهد کرد، تصریح کرد: اگر امروز برخی از مقامات غربی و آمریکایی خود را دلسوز ملت ایران نشان می دهند، باید دانست که همین دولت‌ها حامی اصلی فتنه‌ 88 برای براندازی انقلاب اسلامی بودند.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم حماسه 9 دی را تجدید عهدی دوباره با آرمان‌های امام راحل، شهدا و انقلاب اسلامی دانست و افزود: اثبات نقش بی‌بدیل ولایت در خنثی سازی توطئه دشمنان، تحکیم پیوند ناگسستنی مردم و رهبری نظام، افشای چهره نفاق، توجه به اهمیت بصیرت و ولایتمداری از جمله برکات حماسه 9 دی بوده است.

وی با بیان این که فتنه 88 به لحاظ ماهیت، شیوه، ابزارها، بازیگران، آثار و پیامد نسبت به دیگر توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی ایران منحصر به فرد بوده است، افزود: فتنه 88 نتیجه طراحی و برنامه‌ریزی طولانی مدت و بسیار پیچیده سرویس های اطلاعاتی غرب به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی بوده است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به این‌که وقایع ناخوشایند فتنه 88، شیرینی حضور پرشور مردم در انتخابات را به کام ملت تلخ کرد، گفت: هدف اصلی فتنه‌گران زیر سوال بردن نهادهای قانونی نظام، ساختارشکنی و القای یأس و ناامیدی در اذهان عمومی مردم بود که در نهایت بابصیرت ولایی ملت این توطئه نیز خنثی شد.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم افزایش فشارها، تحریم‌ها و امید دشمن به براندازی نظام را از جمله پیامدهای منفی فتنه 88 عنوان کرد و افزود: فتنه 88 آزمون بزرگی برای ملت ایران بود که عبرت‌های مهمی برای آیندگان داشته است، مهم‌‎ترین پیام آن حوادث، ولایت‌مداری در هر شرایط مکانی و زمانی است./935/پ203/ب1

ارسال نظرات