۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۵۴۴۶۲۹
آیت‌الله مهمان‌نواز:

خبرگزاری رسا صدای حوزه علمیه و روحانیت است

نماینده چهار دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: خبرگزاری رسا الحق والانصاف حامی ارزش‌های اسلامی و انقلابی و صدای حوزه‌های علمیه و نهاد روحانیت است.
آیت الله مهمان نواز

آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با اشاره به اهمیت و ضرورت فعالیت‌های خبری در حوزه دین و حوزه‌های علمیه، اظهار کرد: رسانه‌های فعال در عرصه دین مظاهر دین مبین اسلام و نظام دینی را برای مردم تبیین و معنا می‌کنند که این مهم نقش ویژه‌ای در ارتقای وحدت و آرامش در جامعه دارد.

وی اضافه کرد: فعالان رسانه‌های دینی و حوزوی سربازان خط مقدم جبهه رسانه هستند و توفیق مضاعفی نصیب آنها شده که در عین فعالیت رسانه‌ای و خبری در نظام اسلامی، مردم را با رمز پیروزی و استمرار این نظام الهی که همان ولایت فقیه است، بیشتر آشنا می‌کنند.

آیت‌الله مهمان‌نواز با اشاره به نقش ویژه خبرگزاری رسا در این زمینه، افزود: خبرگزاری رسا سهم عمده‌ای در هدایت فکری و رسانه‌ای جامعه مرتبط با حوزه دین و روحانیت داشته و باید فعالیت این مؤسسه روزبه‌روز افزایش یابد.

وی تصریح کرد: خبرگزاری رسا الحق والانصاف حامی ارزش‌های اسلامی و انقلابی و صدای حوزه‌های علمیه و نهاد روحانیت است و تاکنون توانسته در این زمینه فعالیت چشمگیری داشته باشد.

آیت‌الله مهمان‌نواز خاطرنشان کرد: در وضعیتی که دشمنان خارجی و برخی گمراهان داخلی با تمام توان علیه نهاد حوزه علمیه و روحانیت فعالیت می‌کنند، اقدامات خبری و روشنگرانه رسانه‌های دینی ازجمله خبرگزاری رسا اهمیت دوچندانی می‌یابد که این مهم باید مورد توجه همگان به‌ویژه مسؤولان مرتبط قرار گیرد./9314//۲۰۳/خ

ارسال نظرات