۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵
کد خبر: ۵۴۴۷۶۹
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس، ارزش‌های شهدا را به نسل جدید منتقل کند

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: باید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، حفظ ارزش‌های والای شهیدان و انتقال اهداف و پیام شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس به نوجوانان و جوانان را سرلوحه کار خود قرار دهد.
حجت الاسلام یعقوبی حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی، بر حفظ ارزش‌های والای شهیدان و انتقال اهداف و پیام شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس به نوجوانان و جوانان تأکید کرد.

وی افزود: یکی از مکان‌های بسیار مهم و ارزشی شهر بجنورد مقبره شهدای گمنام واقع در مجاورت امامزاده سیدعباس (ع) است که می‌تواند محل رجوع عاشقان اهل بیت (ع) و شهدا باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: مقبره شهدای گمنام فضایی مناسب برای اجرای بسیاری از برنامه‌های ملی و مذهبی در طول سال بوده و اگر مسؤولان همت کرده و مکان کنونی مقبره شهدای گمنام را مهیا سازند، در آینده این مکان می‌تواند محل تجمع هیئات مذهبی در ایام سوگواری محرم و همچنین محلی مناسبی برای برگزاری نماز ظهر عاشورا باشد.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی افزود: شهر بجنورد از نداشتن محلی ثابت برای اجرای برنامه‌های مذهبی رنج می‌برد و همت مسؤولان باید در این خصوص بیشتر شود.

وی از مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خواست با همت جهادی، پیگیر گسترش و توسعه مکان مقبره شهدای گمنام بجنورد باشد و از سایر مسؤولان هم خواست تا در این زمینه کمک‌های لازم را انجام دهند./9314//۲۰۳/خ

ارسال نظرات