۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۵۴۴۸۰۶
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

دشمن درصدد تخریب دستاوردهای فرهنگی انقلاب اسلامی است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه امروز نظام اسلامی با یک جنگ وحشیانه در تمام عرصه ها روبرو است، گفت: دشمنان در صدد تخریب دستاوردهای فرهنگی کشور هستند.
سید محسن محمودی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه طرح انتظامی ذوالفقار ۹۶ با بیان اینکه امروز نظام اسلامی با یک جنگ وحشیانه در تمام عرصه ها روبرو شده است، گفت: دشمنان در صدد تخریب دستاوردهای فرهنگی کشور هستند.

وی با یادآوری بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه داد: ایشان بارها شبیخون فرهنگی را متذکر شدند اما خیلی از مسؤولان نسبت به آن بی توجهی کردند و نتیجه آن چیزی هست که امروز شاهد آن هستیم و در خیلی از حوزه ها ضربه خوردیم.

امام جمعه موقت ورامین با اذعان به اینکه نظام اسلامی بر پایه های بسیار محکمی بنا شده است، اضافه کرد: البته مردم با این نظام پیوند عاطفی دارند و حافظ ارزشهای گرانقدر آن هستند و در این جنگ نرم هم قطعاً پیروز میدان خواهند شد هر چند که نباید از تلاش دشمنان برای فروپاشی فرهنگی و اخلاقی نظام غافل شد.

وی با اشاره به اینکه امروز پیام انقلاب اسلامی در همه کشورها به گوش می رسد، ابراز کرد: همین شنیدن پیام خود مقابله با جنگ نرم است اما این به این معنی نیست که از شبیخون های داخلی غفلت ورزیم.

این مقام مسؤول با اشاره به کشفیات پلیس در طرح ذوالفقار 96 اظهار داشت: همه این کشفیات از مواردی است که دشمن آنها را برای رواج بی‌بندوباری و ترویج فرهنگ غربی به کشور وارد کرده است.

وی با تقدیر از زحمات سبزپوشان نیروی انتظامی در عرصه‌های مختلف فرهنگی بیان کرد: امنیت حال حاضر به برکت خون شهدا و رشادت‌های نیروهای انتظامی حاصل شده که شبانه‌روز در تلاش و کوشش هستند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه اما نیروی انتظامی تنها یک بخش است و وظایف دیگر دستگاه ها را نباید نادیده گرفت، افزود: نظام اسلامی نیازمند قاطعیت علنی برخاسته از اسلام ناب محمدی است، نباید گذاشت مخلان امنیت اجتماعی به راحتی از دست قانون فرار کنند، دستگاه‌های اجرایی برای مبارزه با متخلفان و مجرمان باید کار جهادی کنند و نگذارند در این نظام در برخورد با بی قانونی ها خلا قانونی به وجود آید.

وی با اظهار تأسف از درخواست رفع حصر فتنه گران و نام بردن سران فتنه از پشت تریبون مجلس توسط یک نماینده مطرح کرد: در حالی که مردم با فقر دست و پنجه نرم می کنند بازیگران داخلی استکبار از یک تریبون رسمی کشور نام سران فتنه‌گر را می‌برند و بر طبل نفاق می‌کوبند، نماینده ای که تریبون مجلسی که عصاره نظام است را تبدیل به بلندگوی فتنه گران می کند باید از عملکرد خود خجالت بکشد که به جای پرداختن به مشکلات جامعه پادوی آمریکا و اسراییل شده است.

حجت الاسلام محمودی با تأکید بر اینکه فتنه 88 برای جناح سیاسی و انتخابات نبود بلکه برای براندازی نظام بود، گفت: وظیفه نمایندگان مردم قانون‌گذاری است و در این زمان این نظام بیش از همیشه روحیه و بصیرت انقلابی را می طلبد.

وی با اعلام اینکه در 9 دی امسال مردم مشت محکمی بر دهان این مسؤولان حامی بی‌اراده و حامی فتنه خواهند زد، توضیح داد: مردم بصیر ما ثابت کرده اند که همیشه بیدارند و به دهان فتنه گران خواهد کوبید.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در پایان با هشدار به افزایش طلاق به عنوان یکی از معضلات مهم جامعه، عنوان کرد: اعتیاد دلیل اصلی این معضل است و از نیروهای سختکوش انتظامی درخواست دارم تا در این مورد اقدام شایسته ای انجام دهند و مبارزه جدی تری در این زمینه صورت گیرد.

گفتنی است در این مراسم از دو خانواده معظم شهدای انتظامی و فرماندهان موفق در طرح ذوالفقار 96 تجلیل به عمل آمد.

شایان ذکر است سردار عبدالرضا ناظری فرمانده نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران در انتهای این برنامه به بیان گزارشی از کشفیات این طرح پرداخت و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد./804/پ203/ب1

ارسال نظرات