۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۳
کد خبر: ۵۴۴۸۵۸
مسؤول نهاد نمايندگي رهبري در پرديس دانشگاه تهران:

حضور طلاب در عرصه رسانه و فضای مجازی لازمه پیشرفت علمی است

معاون نهاد نمايندگي رهبري در پرديس دانشگاه تهران گفت: امروز حضور طلاب حوزه های علمیه در عرصه رسانه و فضای مجازی لازمه پیشرفت علمی است.
حجت الاسلام مهدي هدايتي دانشگاه تهران پاكدشت

حجت الاسلام مهدي هدايتي معاون نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در پرديس ابوريحان دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با توجه به پراکندگی حوزه ها و دسترسی آسان مخاطبان حوزوی از طریق فضای مجازی، به ضرورت فعالیت های خبری حوزه های علمیه اشاره کرد و گفت: امروز حضور طلاب حوزه های علمیه در عرصه رسانه و فضای مجازی لازمه پیشرفت علمی است.

وی ادامه داد: فعالیت حوزه ها در عرصه رسانه سبب آگاهی نهادهای غیر حوزوی از فعالیت های آنها می شود و دستاوردهای علمی حوزه که متأسفانه در جامعه به آن کمتر توجه می شود؛ انعکاس بهتری می یابد.

مسؤول نهاد نمايندگي رهبري در پرديس دانشگاه تهران در ادامه با تقدیر از فعالیت چندین ساله خبرگزاری رسا در عرصه رسانه، ابراز داشت: تنوع اخبار و سرعت در انتشار مطالب در این خبرگزاری ستودنی است.

حجت الاسلام هدایتی در پایان با بیان اینکه خبرگزاری رسا با همکاری با بزرگان و شخصیت های علمی و مطرح حوزه های علمیه، تجربیات آنها را برای دیگران به اشتراک می گذارد، بیان داشت: رسا سبب نزدیکی بیشتر حوزه های علمیه به همدیگر شده است و در نتیجه باعث بهره گیری طلاب از تجربیات دیگر حوزه ها می شود./804/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات