۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۵۴۴۸۷۰
مدیر مدرسه علمیه امام القائم تهران:

انعکاس اخبار حوزه‌های علمیه برای تقویت انقلاب، حائز اهمیت است

مدیر مدرسه علمیه امام القائم(عج) تهران با بیان اینکه انعکاس اخبار حوزه‌های علمیه برای تقویت انقلاب بسیار حائز اهمیت است، گفت: خبرگزاری رسا منبع اخبار واقعی و صحیح است.
بدری

حجت الاسلام سید مجتبی بدری مدیر مدرسه علمیه امام القائم(عج) تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به رسالت خبرنگار و خبرگزاری، گفت: مهمترین رسالت خبرنگاران امانت داری و انتشار اخبار صحیح است.

وی افزود: بنابراین هنر خبرنگار آن است که اخبار صحیح را از ناصحیح تشخیص دهد و با علم به اینکه بازتاب کدام اخبار در جامعه سود بخش است به انتشار خبر بپردازد.

حجت الاسلام بدری با تاکید بر اینکه خبرگزاری‌ها باید منبع اخبار واقعی و صحیح باشند، ابراز کرد: برخی از خبرگزاری‌ها در زمینه خاصی ورورد پیدا می‌کنند و به تولید و تهیه خبر می‌پردازند خبرگزاری رسا نیز که در راستای برنامه‌های ویژه حوزه‌های علمیه فعالیت دارد به رابطی بین حوزه و مردم تبدیل شده است.

مدیر مدرسه علمیه امام القائم(عج) تهران ادامه داد: انتشار اخبار حوزه‌های علمیه اعم از بازتاب سیره و مشی بزرگان و علمای دین، اخبار و فتاوای مراجع تقلید، پیشرفت‌ها و فعالیت‌های حوزه‌های علمیه، یادآوری شهدای روحانی و سایر موراد از مهمترین فعالیت‌های خبرگزاری رسا به شمار می‌رود.

وی با تاکید براینکه وجود و فعالیت خبرگزاری رسا به عنوان تریبون حوزه‌های علمیه در جامعه بسیار حائز اهمیت است، گفت: حوزه‌های علمیه، علما و مراجع تقلید به عنوان ارکان به وجود آورنده نظام جمهوری اسلامی به شمار می‌روند، آنان انقلابی بر مبنای قرآن و اسلام بنا کردند بنابراین لازم است چنین رسانه‌ای را برای انعکاس عملکرد و فعالیت‌های خود در راستای تقویت انقلاب داشته باشند.

حجت الاسلام بدری در پایان با بیان اینکه خبرگزاری رسا پیام آور مبانی دینی است، خاطر نشان کرد: خبرگزاری رسا زندگینامه بزرگان و مظلومیت روحانیت را بیان می‌کند./813/ت303/ب1

ارسال نظرات