۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲
کد خبر: ۵۴۴۸۸۳
معاون آموزشی مؤسسه علامه مجلسی اصفهان خبر داد؛

شرایط پذیرش طلاب در سطح ۳ تخصصی تبلیغ و مدرسی علوم عقلی

خطیب از پذیرش طلاب در سطح سه تخصصی تبلیغ و مدرسی علوم عقلی برای ترم دوم سال تحصیلی ۹۷-۹۶ در مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی خبر داد و گفت: اساتید تراز اول حوزه و دانشگاه در این دوره ها حضور خواهند داشت.
عبدالمجید خطیب

عبدالمجید خطیب، معاون آموزشی و تهذیب مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی، وابسته به دفتر تبلیغات اصفهان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، درباره پذیرش طلبه در مرحله تکمیل ظرفیت سطح 3 تخصصی ویژه برادران در سال تحصیلی 97-96 گفت: ما در نیمسال اول سال تحصیلی در سه رشته مشاوره اسلامی، تبلیغ و مدرسی علوم عقلی آزمون و مصاحبه برگزار کردیم که در دو رشته تبلیغ و مدرسی علوم عقلی داوطلبان به تعداد کافی نتوانستند معیارهای لازم را کسب کنند و در نتیجه این کلاس ها به حد نصاب نرسید و تشکیل نشد.

وی با بیان اینکه رشته تخصصی تبلیغ تنها در مؤسسات دفتر تبلیغات اسلامی تدریس می شود، ادامه داد: هدف از ایجاد این رشته تخصصی تربیت مبلغان کارآمد و مجهز به علوم و فنون روز تبلیغ است، این رشته حدود 70 واحد درسی دارد و دروس ترم آخر این رشته در موضوعات تخصصی مانند خانواده و دیگر موارد تخصصی تبلیغ ارائه خواهد شد.

خطیب افزود: سرفصل های مدرسی علوم عقلی هم حول مباحث فلسفه و کلام عقلی است و رشته بسیار جذابی است که مدرسین در دو رشته تخصصی از اساتید برجسته و تراز اول حوزه و دانشگاه و حتی اساتید حوزه علمیه قم هستند و دوره مدرسی علوم عقلی با حضور استاد عبدالرسول عبودیت برگزار خواهد شد.

معاون آموزشی و تهذیب مؤسسه آموزش عالی حوزوی علامه مجلسی اصفهان اظهار داشت: از آنجایی که عموم طلاب حوزه های علمیه از صبح تا ظهر مشغول تحصیل و تحقیق و تدریس در مراکز حوزوی و تبلیغی هستند، کلاس های دوره های تخصصی ما بعد از ظهرها برگزار خواهد شد و احتمالاً دوره در 5 ترم ارائه می شود.

وی درباره نحوه ثبت نام دواطلبان و علاقه مندان، ابراز داشت: متقاضیان می توانند برای ثبت نام از سوم تا هشتم دیماه 1396 به سایت اینترنتی Morsalat.ir مراجعه کنند، همچنین طلاب می توانند به صورت حضوری از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر  برای ثبت نام به ساختمان شماره یک دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان واقع در خیابان حافظ مراجعه کنند.

خطیب بیان داشت: ارائه تصویر مدرک سطح دو یا ارزیابی تحصیلی تا پایه 9 برای ثبت نام الزامی است و علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 32208001 داخلی 7222 تماس بگیرند، بعد از ثبت نام، دریافت کارت ورود به آزمون از 13 تا 15 دیماه امکان پذیر است و آزمون کتبی در تاریخ 15 دیماه 96 در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار خواهد شد./869/پ203/ب1

ارسال نظرات