۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۵۴۴۸۸۷
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خبر داد؛

را ه اندازی کارگروه دائمی تبیین مناسبت های انقلاب در خراسان جنوبی

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: ستاد بزرگداشت ۹ دی در تمام شهرستان های استان تشکیل شده و به زودی نیز در خراسان جنوبی کارگروه دائمی تبیین مناسبت های انقلاب راه اندازی می شود.
ملایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام احمد ملایی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: به مناسبت حماسه 9 دی ماه اجتماع بزرگ میثاق با ولایت در سراسر خراسان جنوبی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه تشخیص در فتنه بسیار دشوار است، گفت: دینمداری یکی از شاخص های بصیرت است و مردم برای مقابله با دشمن باید دارای بصیرت قوی باشند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: فتنه آمریکایی و صهیونیستی 88 برنامه ریزی شده صورت گرفت و دشمن درصدد براندازی نظام بود.

حجت الاسلام ملایی با بیان اینکه در فتنه 88 به امام حسین(ع) و مقدسات مسلمانان توهین شد، تصریح کرد: تمام جناح و جریان های سیاسی با وحدت در اجتماع 9 دی شرکت کنند و مشت محکمی به دهان یاوه گویان بزنند.

وی ادامه داد: در این حادثه اصل نظام اسلامی مورد هدف قرار گرفت اما وقتی که به امام حسین(ع) و ولایت فقیه و مقدسات اسلام توهین شد تومار فتنه پیچیده شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب می فرمایند قانون مداری، وحدت، دینمداری و ولایتمداری از جمله شاخص های بصیرت است.

حجت الاسلام ملایی اظهار کرد: ستاد بزرگداشت 9 دی در تمام شهرستان های استان تشکیل شده و به زودی نیز در خراسان جنوبی کارگروه دائمی تبیین مناسبت های انقلاب راه اندازی می شود./880/پ203/ب1

ارسال نظرات