۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۵۴۴۹۲۶
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی:

هدف نهایی مسلمانان نابودی صهیونیست‌ها است

قاضی پور گفت: مردم ایران اسلامی به تبعیت از رهبر کبیر انقلاب و در ادامه راه ایشان شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل را هرگز از یاد نبرده و تا رسیدن به هدف نهایی که نابودی صهیونیست‌ها است دست از تلاش برنخواهند کشید.
نادر قاضی پور

نادر قاضی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با بیان اینکه زمانی که امام خمینی(ره) آخرین جمعه ماه رمضان را روز قدس نامیدند به جز مردم ایران کسی این روز را گرامی نمی‌داشت، اظهار داشت: پس از گذشت سال‌ها از این نام‌گذاری و ابتکار رهبر کبیر انقلاب امروزه در بیش از 70 کشور دنیا راهپیمایی روز قدس در حمایت از مردم فلسطین برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه نامه امام خمینی(ره) به سران شوروی سابق مبنی بر فروپاشی آن پس از یک سال به تحقق پیوست، افزود: امام خمینی (ره) و نیز رهبر معظم انقلاب به عنوان سکاندار جمهوری اسلامی وعده نابودی رژیم صهیونیستی در 25 سال آینده را داده‌اند و این وعده نیز محقق خواهد شد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ترامپ با معرفی قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به سران کشورهای عربستان سعودی، امارات و کویت دهن‌کجی کرد؛ ترامپ به بهانه مخالفت با ایران پول عربستان را گرفت ولی در عمل کاری کرد که سبب رسوایی آنان که مدعی حمایت از فسطین و قدس با طرح سازش بودند، شد.

وی با اشاره به اینکه مسلمانان هرگز اجازه آرامش داشتن را به رژیم کودک‌کش صهیونیستی نخواهند داد، خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی به تبعیت از رهبر کبیر انقلاب و در ادامه راه ایشان شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل را هرگز از یاد نبرده و تا رسیدن به هدف نهایی که نابودی صهیونیست‌ها است دست از تلاش برنخواهند داشت.

قاضی‌پور با انتقاد از کشورهای اسلامی نظیر قطر، ترکیه، عربستان سعودی و ... که به وجود آورنده گروهک تکفیری داعش بودند، تصریح کرد: در طول حیات نظامی داعش اعضای این گروه حتی یک گلوله هم به سوی رژیم صهیونیستی شلیک نکردند و این نشان از رابطه تنگانگ آنها با این رژیم بود که کشورهای مدعی دفاع از جهان اسلام هم با این رژیم منحوس رابطه دارند./936/پ203/ب1

ارسال نظرات