۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۵
کد خبر: ۵۴۴۹۹۵
امام جمعه ماکو:

۹ دی نماد بصیرت و عمل به موقع مردم ایران است

حجت الاسلام رنجبری با بیان اینکه ۹ دی سالروز بصیرت و عمل انقلابی ملت ایران است، گفت: این روز نماد بصیرت و عمل به موقع مردم ایران است که نشان از دشمن شناسی و زمان شناسی این ملت دارد.
حجت الاسلام ایوب رنجبری امام جمعه ماکو

حجت الاسلام ایوب رنجبری امام جمعه ماکو در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با بیان اینکه ۹ دی سالروز تبلور بصیرت و غیرت ملت بزرگ ایران بود، اظهار داشت: در این روز مردم ایران نشان دادند که بر آرمان های انقلاب و امام راحل استوارند.

وی با اشاره به توهین به مقدسات در جریان فتنه ۸۸ و توهین به مکتب حسینی در روز عاشورا، ابراز داشت: فتنه گران در روز عاشورای سال ۸۸ چهره حقیقی خود را نشان دادند و مردم ایران نیز با پاسخی کوبنده طومار فتنه و فتنه و فتنه گران را در هم پیچیدند.

امام جمعه ماکو با بیان اینکه ۹ دی نماد بصیرت و عمل به موقع مردم همیشه در صحنه ایران بود، گفت: مردم ایران در هر صحنه و هر جایی که نیاز بود تا از انقلاب و اسلام صیانت کنند با تمام قدرت حاضر شدند و نقشه های شوم استکبار را خنثی کردند.

وی ۹ دی را یوم الله و روزی با شکوه در تاریخ ایران توصیف کرد که هیچ گاه از اذهان فراموش نخواهد شد و تصریح کرد: مردم ایران با حضور پرشور به موقع و انقلابی خود به جهانیان نشان دادند که تا پای جان بر آرمان های انقلاب و اسلام عزیز استوار خواهند ماند.

حجت الاسلام رنجبری با اشاره به تبلیغات سوء دشمنان انقلاب در رسانه های غربی علیه نظام اسلامی،‌ ادامه داد: این تبلیغات سوء هیج تأثیری بر اراده مردم ایران نداشت و مردم در ۹ دی که سالروز حماسه و بصیرت و سالروز ولایت مداری است پاسخی کوبنده به همه دشمنان داند.

وی با بیان اینکه مردم با بصیرت و انقلابی ایران همیشه گوش به فرمان رهبری خواهند بود و این امر را در ۹ دی برای همگان روشن کردند، خاطرنشان کرد: دشمنان در برابر بصیرت و دشمن شناسی مردم ایران عاجز و درمانده اند.

امام جمعه ماکو با تأکید بر اهمیت دشمن شناسی، بصیرت و زمان شناسی، گفت: این زمان شناسی و عمل به موقع مردم ایران بود که این انقلاب را تا کنون زنده و قدرتمند نگه داشته است و این انقلاب به پشتوانه مردم تا ابد استوار و قدرتمند خواهد ماند./۸۵۴/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات