۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۹
کد خبر: ۵۴۵۰۰۱
با حضور مراجع تقلید؛

جشن میلاد امام حسن عسکری در قم برگزار شد

مراسم میلاد امام یازدهم شیعیان(ع) با حضور مراجع تقلید، علما و فضلای حوزوی و همچنین حضور گسترده مردم ولایت مدار قم در مسجد امام حسن عسکری(ع) برگزار شد.
مراسم میلاد امام حسن عسکری(ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم میلاد امام یازدهم شیعیان(ع) امشب از سوی حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با حضور مراجع تقلید، علما و فضلای حوزوی و همچنین حضور گسترده مردم ولایت مدار قم در مسجد امام حسن عسکری(ع) برگزار شد.

بر اساس این گزارش، حضرات آیات مکارم شیرازی، نوری همدانی، صافی گلپایگانی، سبحانی و علوی گرگانی در این مراسم حضور داشتند.

همچنین آیات سید محمد غروی، فقیهی، علوی بروجردی و حجج اسلام محمدی گلپایگانی و رفعتی نیز در این جلسه حضور یافتند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی قمی در این مراسم با اشاره به اینکه پیام حوزه های علمیه و مراجع تقلید این است که حل مشکلات مردم در اولیت قرار گیرد و در ردیف بودجه به فقرای اجتماع توجه شود، ابراز داشت: اگر اهل بیت(ع) همواره به انجام کار خیر سفارش می کردند، پس ما نیز باید به پیروی از ایشان نباید نسبت به مشکلات جامعه بی تفاوت باشیم؛ امروزه در این جامعه ضروری است همه ما به ویژه مسؤولان به فکر نیازمندان باشیم.

استاد حوزه علمیه قم با تأکید بر اینکه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی باید نسبت به حقوق های دریافتی خود قانع باشند و صدای مردم را به گوش دولت برسانند، تصریح کرد: مسؤولان نباید اجازه بدهند تشریفات اداری و حفاظت های امنیتی، آنها را از مردم جدا کرده و مانع رسیدن صدای مردم به آنها شود.

وی افزود: با اینهمه مشکل که در جامعه وجود دارد، گفته شده دولت برای جشن بین المللی نوروزدر حال آماده شدن است؛ باید پرسید که آیا مشکل مردم امروزه این است که نوروز بین المللی شود؟ ضرورت دارد دولت اولویت های جامعه را به خوبی بشناسد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی قمی یادآور شد: آسیب های اجتماعی، جامعه را تهدید می کند و اگر برای درمان آنها چاره ای اندیشیده نشود، به یقین ایمان را از مردم خواهد گرفت./841/پ۲۰۳/ی

ارسال نظرات