۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۳
کد خبر: ۵۴۵۰۰۶

آغاز پذیرش تکمیل ظرفیت مرکز تخصصی علامه امینی تبریز

مدیر مرکز تخصصی علامه امینی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی از آغاز پذیرش طلبه برای تکمیل ظرفیت سال تحصیلی ۹۷-۹۶ خبر داد.
حجت الاسلام رحیم همزبان، مدیر مرکز تخصصی علامه امینی

حجت الاسلام رحیم همزبان، مدیر مرکز تخصصی علامه امینی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز از آغاز پذیرش طلبه برای تکمیل ظرفیت سال تحصیلی 97-96 خبر داد و اظهار داشت: همزمان با تبریز در شهرستان بناب نیز نام‌نویسی برای علاقه‌مندان به تحصیل در رشته‌های سطح دو و سه آغاز شده است.

وی با بیان این‌که در مرکز تخصصی علامه امینی تبریز رشته کلام اسلامی در سطح دو و رشته‌های کلام مقارن و شیعه‌شناسی در سطح سه پذیرش طلبه خواهند داشت، گفت: نام نویسی آزمون پذیرش تکمیل ظرفیت از امروز سوم دی ماه آغاز شده و تا دوازدعم دی ماه به صورت اینترنتی ادامه دارد.

حجت الاسلام همزبان با بیان این‌که آزموش پذیرش جمعه 15 دی در تبریز برگزار می شود، افزود: داوطلبان جهت نام نویسی باید در تاریخ اعلام شده به سامانه اینترنتی مدیریت امور مراکز تخصصی به نشانی www.mt.ismc.ir مراجعه کنند و نام نویسی به صورت دستی و پستی پذیرفته نمی شود.

مدیر مرکز تخصصی علامه امینی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که ظرفیت پذیرش طلبه در تبریز و بناب هر کدام 30 طلبه خواهد بود، ابراز کرد: اتمام سطح یک برای شرکت در آزمون مقطع سطح دو و اتمام سطح دو برای شرکت در آزمون مقطع سطح سه الزامی است.

وی با بیان این‌که طلاب مشغول به تحصیل در پایه ۶ یا ۹ مشروط به ارائه گواهی مبنی بر اتمام سطح یک یا دو حداکثر تا آغاز نیم سال دوم تحصیلی مجاز به شرکت در آزمون رشته تخصصی سطح بالاتر و تحصیل در آن هستند، گفت: آزمون پذیرش تکمیل ظرفیت مراکز تخصصی به صورت متمرکز و همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

حجت الاسلام همزبان با بیان این‌که وجه ثبت نام برای هر داوطلب در آزمون پذیرش تکمیل ظرفیت مراکز تخصصی حوزه علمیه ۱۰ هزار تومان است که از طريق سامانه دريافت الكترونيكي پرداخت می شود، افزود: نتایج آزمون کتبی حداکثر ۲ هفته پس از برگزاری آزمون از سوی معاونت آموزش به مدیریت های استانی و واحد های آموزشی تخصصی ابلاغ می شود.

مدیر مرکز تخصصی علامه امینی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی با اشاره به این‌که حداقل نمره قبولی در آزمون کتبی کسب ۵۰ درصد از مجموع امتیازات است، گفت: واحدهای آموزش تخصصی با دریافت تاییدیه های لازم و معاونت آموزش، مجاز به افزایش امتیازات حداقلی جهت تعیین افراد قبولی در واحد متبوع خود هستند./935/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات