۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۲
کد خبر: ۵۴۵۱۴۳
حجت الاسلام انصاری قمی:

ارتباط با جوانان از ویژگی های بارز آقا نجفی همدانی بود

حجت الاسلام انصاری قمی گفت: مبلغان دین باید آیت الله آقا نجفی همدانی را الگوی رفتاری و تبلیغی خود قرار دهند.
انصاری قمی مراسم بزرگداشت آیت الله آقا نجفی در همدان+ مراسم بزرگداشت آیت الله آقا نجفی در همدان+ مراسم بزرگداشت آیت الله آقا نجفی در همدان+ مراسم بزرگداشت آیت الله آقا نجفی در همدان+ مراسم بزرگداشت آیت الله آقا نجفی در همدان+ مراسم بزرگداشت آیت الله آقا نجفی در همدان+ مراسم بزرگداشت آیت الله آقا نجفی در همدان+ مراسم بزرگداشت آیت الله آقا نجفی در همدان+

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان حجت الاسلام مهدی انصاری قمی شب گذشته در مراسم بزرگداشت آیت الله آقا نجفی همدانی در مسجد مهدیه شهر همدان بیان داشت: اگر در هر مسجدی یک آقا نجفی همدانی حضور داشت ایران به گلستان تبدیل می شد.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت های تبلیغی این عالم و مفسر قرآن همدانی اظهار داشت: جوانان همدانی از اوایل انقلاب شیفته اخلاق و روحیه انقلابی آیت الله آقا نجفی همدانی بودند به طوری که مسجد کولانج همدان تبدیل به پایگاه انقلاب شده بود.

وی ادامه داد: یکی از ویژگی های بارز آیت الله آقا نجفی همدانی ارتباط با جوانان و روحیه منعطف ایشان بود.

استاد حوزه علمیه قم گفت: اگر حاج حسین همدانی یکی از استوانه های جهان اسلام بود، نتیجه تربیت ها و زحمات تبلیغی این عالم وارسته همدانی است.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت فعالیت جهادی مبغان ابراز داشت: مبلغان دین باید آیت الله آقا نجفی همدانی را الگوی رفتاری و تبلیغی خود قرار دهند.

حجت الاسلام انصاری قمی گفت: ارتباط با جوانان در زمان آیت الله آقا نجفی از مهم ترین فعالیت های تبلیغی مبلغان بود به گونه ای که کهولت سن آقا نجفی را از ارتباط با جوانان دل سرد نکرده بود.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت حضور مبلغان در فضای مجازی خاطرنشان کرد: امروزه دشمنان اسلام با شبهه پراکنی در فضای مجازی سعی دارند ایمان جوانان را سست کنند که مقابله با این امر نیازمند حضور مبلغان در فضای مجازی است./979/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات