۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۵۴۵۱۷۷
استاد نجابتی مطرح کرد؛

استیکرهای تلگرامی؛ یک فرصت/ نشانه های هیأت منتشر می‌شود

استاد گرافیک و تایپوگرافی با اشاره به ضرورت انتشار گسترده آثار فاخر هیأتی گفت: هنرهای تجسمی نباید به اعلامیه، پوستر و تصویرسازی محدود شود، بلکه باید دایره انتشار را گسترده‌تر کرد.
مسعود نجابتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مسعود نجابتی در گردهمایی هنرمندان هیأتی که امروز به مناسبت اختتامیه «ششمین سوگواره های عاشورایی هیأت» در سالن کوثر مجتمع ولایت قم برگزار شد، با اشاره به اینکه فعالیت هنرمندان در عرصه سوگواره عاشورایی بسیار کم نظیر است، گفت: این سوگواره از زمانی که شروع به کار کرد با همت هنرمندان به کار خود ادامه داد و نه تنها محدود نشد، بلکه شاهدیم در اکثر استان ها در حال فراگیر شدن است.

استاد گرافیک، تایپوگرافی و خوشنویسی ادامه داد: یکی از کارهایی که صورت گرفته، جمع آوری نشانه های هیأت است که به زودی به صورت یک کتاب منتشر خواهد شد.

وی با اشاره به ضرورت انتشار گسترده آثار فاخر هیأتی در جامعه ابراز داشت: هنرهای تجسمی نباید تنها به اعلامیه، پوستر، تصویرسازی و غیره محدود شود، بلکه باید دایره کار را گسترده تر کرده و آن را میان جامعه نشر دهیم.

نجابتی خاطرنشان کرد: هنرمندان باید با توجه به نیازهای امروزی جامعه فعالیت کنند تا اثرگذاری بیشتری داشته باشد.

فعال عرصه هنر اسلامی تأکید کرد: یکی از زمینه هایی که می توان طبق آن مخاطبان بسیاری را جذب هنر اسلامی کرد این است که استیکرهای تلگرامی تدوین کنیم و در فضای مجازی آنها را بگسترانیم.

وی با اشاره به اینکه در عرصه هنر اسلامی کمتر به مخاطبان کودک و نوجوان توجه می شود، عنوان کرد: اگر سعی کنیم کودکان و نوجوانان را با فرهنگ عاشورایی آشنا کنیم به یقین در آینده نسلی متدین و کارآمد خواهیم داشت./841/پ۲۰۳/س

ارسال نظرات