۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۵۴۵۲۹۸
آیت الله طبرسی:

بی اعتماد کردن مردم، خیانتی بزرگ به انقلاب است

آیت الله طبرسی گفت: متأسفانه امروز فضای مجازی به دنبال بی اعتماد کردن مردم نسبت به نظام و انقلاب است که این خیانت بزرگی است.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با تسلیت فرا رسیدن شهادت حضرت فاطمه معصومه(س) با بیان این که آن بانوی ارزشمند به عنوان یک بانوی محدث در تاریخ ثبت شده است، گفت: حضرت معصومه(س) از نظر علمی شخصیتی بسیار والا داشتند.

وی از شهر مقدس قم به عنوان پایگاه علم و معنویت یاد کرد و با بیان این که رشد و گسترش دین و ارزش های الهی در جامعه به دلیل وجود شهر مقدس قم است، تصریح کرد: ائمه اطهار(ع) در روایت‌های مختلف می‌فرمایند: قم آشیانه آل پیامبر(ص) است و وجود حرم مطهر حضرت معصومه(س) سبب شد قم پایگاه علم و معنویت شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که حضرت معصومه(س) با عبودیت و بندگی خالصانه نزد پروردگار توانست به جایگاه والای معرفت برسد، عنوان کرد: دختران و بانوان جامعه نیز با الگوگیری از ایشان می‌توانند در این مسیر گام بردارند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن حماسه ماندگار نهم دی ملت ایران، آن حضور حماسی را حرکتی انقلابی در دفاع از اسلام، نظام و رهبری دانست و گفت: ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی در آن روز تاریخ ثابت کردند که همچنان مدافع حقیقی انقلاب و آرمان های نظام اسلامی هستند.

آیت الله طبرسی با بیان این که در جریان فتنه سال 88، عده ای عناصر خود فروخته داخلی با حمایت آمریکا، انگلیس و رزیم صهیونیستی آشوب های داخلی را به راه انداختند، افزود:  اما ملت بزرگ ایران روز نهم دی با آن حضور بی نظیر خود فتنه دشمنان را خنثی کردند.

وی همچنین حماسه نهم دی را برگ زرین دیگری در تاریخ پرشکوه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: آن حماسه تاریخی موجب سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی و رسوایی فتنه گران شد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ملت بزرگ ایران با حماسه تاریخی نهم دی، وحدت و اقتدار خود را به رخ کشیدند، افزود: حماسه نهم دی ثابت کرد ملت ولایت مدار ایران اسلامی با الگوبرداری از قیام عاشورا، هرگز در مقابل ظلم، فتنه و خدشه به نظام مقدس جمهوری اسلامی سکوت نخواهند کرد.

آیت الله طبرسی با بیان این که فتنه گری در نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی وجود داشته است، ادامه داد: دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر همواره تلاش کردند با ایجاد فتنه و بحران در کشور، نظام اسلامی را با مشکل مواجه کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، نهم دی را روز بصیرت و میثاق با ولایت دانست و تصریح کرد: ملت بزرگ ایران در نهم دی سال ۸۸ بار دیگر پیوند ناگسستنی خود را با نظام و ولایت به دنیا ثابت کردند.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که خروش عظیم ملت ایران در نهم دی سال گذشته بساط فتنه گری را در ایران اسلامی جمع کرد، ادامه داد: دشمنان و ضد انقلاب ها در مقابل سیل خروشان ملت ایران زبان به دهان گرفته و برای همیشه به زباله دان تاریخ فرستاده شدند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت رسیدگی جدی دولت به مسائل اقتصادی و اشتغال در کشور تأکید کرد و گفت: امروز یکی از مهم ترین مطالبات مردم از دولت مسائل معیشتی و اشتغال است.

آیت الله طبرسی با تأکید براین که نباید کاری کنیم تا مردم اعتماد به نفس خود را از دست بدهند، خاطرنشان کرد: باید امید مردم به رهبر انقلاب و مسؤولان همچنان در کشور حفظ بماند.

وی با بیان این که متأسفانه امروز فضای مجازی مشکلات بسیاری را برای جامعه فراهم کرده است، افزود: متأسفانه امروز فضای مجازی به دنبال بی اعتماد کردن مردم نسبت به نظام و انقلاب است که این خیانت بزرگی است.

امام جمعه ساری با بیان این که مردم ولایت مدار کشورمان در عرصه ها و صحنه های مختلف همواره حضوری مستمر و اثرگذار داشته و دارند، تصریح کرد: به همین دلیل امروز یکی از مهم ترین وظایف دولت رسیدگی به خواسته های مردم است./۹۵۰/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات