۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۵۴۵۳۱۴
امام جمعه همدان:

دولت نسبت به برطرف کردن تورم و گرانی اقدام کند

امام جمعه همدان گفت: مردم نسبت به گرانی و تورم ناراحت هستند و این آزمونی برای مردم و دولت محسوب می شود و دولت باید با تمام توان نیازهای مردم را برطرف کند و مردم نیز باید صبر پیشه کنند.
طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان در خطبه های امروز نماز جمعه همدان اظهار داشت: نخستین و مهمترین عامل برای مقابله با فتنه های آخر الزمان افزایش بصیرت در جامعه است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در قرآن فتنه را به چیزی معنا کرده اند که انسان را از رسیدن به معنا و حقیقت واقعی باز می دارد و این مساله در روایات و آیات قرآن تصریح شده است.

امام جمعه همدان با اشاره به ضرورت مقابله با تجمل گرایی و اشرافی گری خاطرنشان کرد: امروز وضعیت جامعه به گونه ای پیش رفته است که بسیاری از افراد برای بالا رفتن سرمایه خود حاضر هستند منافع مردم را به خطر بیندازند.

وی به اظهارات اخیر سخنگوی دولت اشاره کرد و گفت: متاسفانه صدای آشپز هم از شوری غدا بلند شده است و آقای نوبخت می گفت که برخی با چمدان خود لباس خارجی به داخل قاچاق می کنند.

آیت الله طه محمدی افزود: فتنه گران برای منافع خود از رشوه، ارعاب و تمجید استفاده می کنند و در زمان حاضر آل سعود فتنه بزرگ منطقه محسوب می شود.

وی افزود: امروز در حالی عربستان دست از کشتار خونبار مردم یمن بر نمی دارد که آمریکا برای فتنه انگیزی و منافع خود بیش از ده هزار نفر از داعشیان را به افغانستان انتقال داده است.

امام جمعه همدان با اشاره به اهمیت حضور مردم در حماسه ۹ دی ابراز داشت: مردم نسبت به گرانی و تورم ناراحت هستند و این آزمونی برای مردم و دولت محسوب می شود و دولت باید با تمام توان نیازهای مردم را برطرف کند و مردم نیز باید صبر پیشه کنند./۹۷۹/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات