۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲
کد خبر: ۵۴۵۳۷۳
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

حماسه ۹ دی یک عبرت تاریخی برای بدخواهان انقلاب است

نماینده مجلس خبرگان با بیان این که حماسه ۹ دی یک عبرت تاریخی برای دشمنان انقلاب است، گفت: جبهه کفر و نفاق فکر می کرد با به راه انداختن آشوب های خیابانی می تواند بسترهای براندازی نظام را فراهم کند.
حجت الاسلام والمسلمین معلمی

حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر با گرامیداشت حماسه نهم دی، از این حماسه تاریخی به عنوان نماد بصیرت و شناخت بالای ملت بزرگ ایران یاد کرد.

وی با بیان این که حماسه ماندگار نهم دی یک عبرت تاریخی برای دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام اسلامی است، افزود: جبهه کفر و نفاق فکر می کرد با به راه انداختن برخی آشوب های خیابانی می تواند بسترهای براندازی نظام را فراهم کند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که نهم دی عبرتی برای توطئه گران و دشمنان انقلاب اسلامی است، بیان داشت: دشمنان انقلاب اسلامی باید بدانند که توطئه ها و نقشه های آنها علیه انقلاب و نظام اسلامی راه به جایی نخواهد برد و همواره در برابر این ملت شکست خواهند خورد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که دشمنان انقلاب اسلامی همواره به دنبال فاصله میان مردم و حکومت اسلامی بوده اند، خاطرنشان کرد: مردم هوشیار و با بصیرت کشورمان هوشمندانه در صحنه دفاع از انقلاب و نظام اسلامی حضور دارند و لحظه ای فریب توطئه دشمنان نظام را نخواهند خورد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی همواره به دنبال تضعیف جایگاه امامت و ولایت در کشورمان بوده اند، تصریح کرد: استراتژی دشمن در در فتنه 88 نیز خدشه دار کردن جایگاه ولایت و رهبری بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی به نقش ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی در خنثی کردن توطئه فتنه گران در سال 88 اشاره کرد و افزود: مدیریت صحیح مقام معظم رهبری و همچنین روشنگری های به موقع ایشان موجب خنثی شدن توطئه دشمنان شد.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که رهبر معظم انقلاب اسلامی در آن خطبه تاریخی خود در نماز جمعه آتش فتنه را در کشورمان خاموش کردند، گفت: مردم هوشیار و با بصیرت کشورمان نیز پس از آن سخنرانی تاریخی، حماسه ای بی نظیرو ماندگار را در نهم دی خلق کردند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که درایت و مدیریت رهبر معظم انقلاب در جریان فتنه 88 به وضوح مشخص شد، خاطرنشان کرد: اگر هدایت و تدبیر عالمانه ایشان نبود دشمنان به اهداف شوم و پلید خود در کشور دست پیدا می کردند.

وی با اشاره به این که فتنه گران داخلی با حمایت های آمریکا و برخی دیگر کشورهای غربی خسارت های بسیاری را به کشورمان وارد کردند، بیان داشت: دشمن به بهانه تقلب در انتخابات اصل نظام را نشانه گرفته بود که با تدبیر و هوشیاری رهبری انقلاب و همچنین عموم مردم این توطئه خطرناک خنثی شد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که حماسه نهم دی ملت ایران هیچ گاه فراموش نخواهد شد و همواره ماندگار خواهد بود، تصریح کرد: آن خروش چند میلیونی ملت ایران دفاع آشکار از انقلاب، نظام اسلامی و ولایت فقیه بود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که ملت با بصیرت و هوشیار ایران اسلامی در جریان حماسه نهم دی هیچ گاه به خواص و نخبگان توجه نکردند و به صورت خودجوش به میدان آمدند، خاطرنشان کرد: بصیرت به همین معنا است که در زمان غبار بتوانیم مسیر صحیح را بشناسیم و در همان مسیر گام برداریم که ملت با بصیرت ایران اسلامی همین گونه عمل کردند.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که متأسفانه بسیاری از خواص در جریان فتنه 88 در موضع گیری ها و اقدام عملی خود از ملت ایران عقب تر ماندند، تصریح کرد: متأسفانه همین بی بصیرتی ها آن فتنه خطرناک سال 88 را رقم زد./950/پ203/ب1

ارسال نظرات