۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۵۴۵۴۱۰
نماینده ولی فقیه در لرستان:

بصیرت مهم ترین عامل تشخیص حق از باطل است

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به ماجرای فتنه ۸۸ که دشمنان اصل نظام را هدف قرار داده بودند، گفت: در آن زمان که حق و باطل درهم آمیخته شده بود، بصیرت ملت ایران اسلامی در سایه تبعیت از رهبری جریان فتنه را خاموش کرد.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی که در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد برگزار شد، گفت: فتنه 88 عاملی برای جدایی مردم از انقلاب بود.

ریشه فتنه نفاق و دورویی است

امام جمعه خرم آباد ریشه فتنه را نفاق و دورویی دانست و ادامه داد: قرآن فتنه گران را انسان های دورو می داند که در صحنه های گوناگون با چهره های مختلف حاضر می شوند و فتنه گران در سال ۸۸ انتخابات را بهانه ای برای اجرای توطئه های خود دانستند.

وی با اشاره به بصیرت و بیداری ملت ایران در خنثی سازی جریان فتنه با حضوری پر شور در خلق حماسه 9 دی افزود: این حماسه عظیم چشم فتنه را کور کرد و فتنه 88 با صبر و بصیرت افزایی رهبر معظم انقلاب و حضور مردم در صحنه خاموش شد.

ضرورت هوشیاری در برابر فتنه فتنه گران و دشمنان نظام

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب و استکبار جهانی دست بردار نبوده و فتنه گرچه در 9 دی 88 خنثی شد و اما همچون یک غده سرطانی است که باید در برابر توطئه های آنان هوشیار باشیم.

وی با اشاره به پیروی برخی در داخل کشور که راه و مسیر استکبار را می روند، خاطرنشان کرد: اینها شرایطی فراهم می آورند تا دشمنان به خود اجازه نفوذ و دخالت بدهند و در این شرایط با درهم آمیخته شدن حق و باطل باید بصیرت داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی هدف از استکبار را ناامید ساختن مردم از انقلاب خواند و اظهار داشت: امروز نیز شاهد برخی تجمعات مردمی به بهانه های مختلف در استان ها هستیم و باید بصیرت افزایی شود.

وی با اشاره به استحکام نظام جمهوری اسلامی در برابر توطئه های استکبار عنوان داشت: حماسه 9 دی نظام را در برابر دسیسه های دشمنان واکسینه کرد.

بصیرت خنثی کننده فتنه و توطئه فتنه گران است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با یادآوری به اینکه فتنه گران در ماجرای فتنه 88 در شعارهای خود جمهوری اسلامی را حذف می کردند، خاطرنشان کرد: در ماجرای این فتنه که اصل نظام را هدف قرار داده بودند، استکبار جهانی و آمریکا در رأس آنان و سران فتنه، معاندان و مخالفان نظام ازجمله منافقان و ضد انقلاب و افراد بی بند و بار و خواص بی بصیرت بودند که نقش بازی کردند و نقشه های آنان در سایه بصیرت مردم نقش بر آب شد.

وی با تأکید بر ضرورت هوشیاری و بصیرت در برابر فتنه گران و دشمنان داخلی و خارجی نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: امروز نیز ممکن است خواص بی بصیرت همان نقش فتنه گران را ادامه دهند و بازی کنند و بصیرت ملت ایران اسلامی راه خنثی سازی این توطئه ها است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی 9 دی را از روزهای سرنوشت ساز و عبرت آمیز کشور عنوان کرد و گفت: در این روز مردم در دفاع از نظام، اصول و ارزش‌های انقلاب ایمان، غیرت و روحیه انقلابی و ولایتمداری خود را باری دیگر ثابت کردند./9459//۲۰۳/خ

ارسال نظرات