۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۵۴۵۴۱۱
امام جمعه تبریز:

بهره‌مندی نیروهای انقلابی از ظرفیت‌های هنری ضرورت دارد

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم بر ضرورت توجه نیروهای انقلابی به ظرفیت ایجاد شده در جشنواره‌ عمار و همچنین ایجاد شبکه‌ مردمی سراسری برای تبیین پیام اصیل انقلاب اسلامی ایران تأکید کرد.
دیدار جشنواره عمار حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، امام جمعه تبریز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی امروز در دیدار عوامل هشتمین جشنواره‌ مردمی فیلم عمار در تبریز، با تأکید بر نقش بصیرتی این جشنواره هنری اظهار داشت: بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود هنری برای ارتقای سطح بینش دینی و بصیرت ولایی آحاد جامعه ضرورت دارد.

وی بر ضرورت توجه نیروهای انقلابی به ظرفیت ایجاد شده در جشنواره‌ عمار و همچنین ایجاد شبکه‌ مردمی سراسری برای تبیین پیام اصیل انقلاب اسلامی ایران تأکید کرد و گفت: آثار و نتایج هشت دوره‌ عملکرد این جشنواره در سه حوزه‌ تولید، توزیع و مصرف قابل توجه بوده و استقبال مردمی نشان از موفقیت این حرکت خودجوش بوده است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به مقاطع مختلف تاریخ انقلاب اسلامی و حوادث فتنه‌ 88 نیز گفت: اهمیت واقعه مهم‌ 9 دی به قدری بالاست که به جرأت می توان از آن روز به عنوان ایام الله یاد کرد، چراکه اراده ملت ایران تمامی توطئه های جهان کفر و استکبار را با شکست مواجه کرد.

امام جمعه تبریز ظهور حرکت‌های عمارگونه برای تبیین و روشن‌گری در مقاطع حساس انقلاب را امری مبارک دانست و افزود: جشنواره‌ مردمی فیلم عمار پیشرو در این عرصه بوده و جا دارد از تمامی تلاشگران این نهضت عظیم مردمی در سراسر کشور تقدیر شود.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی همچنین با ابراز پشتیبانی و حمایت همه‌جانبه از این جشنواره، آمادگی خود و دیگر ائمه‌ جمعه برای در اختیار قرار دادن ظرفیت‌های نماز جمعه برای ترویج این حرکت را اعلام کرد و گفت: هر حرکتی که در راستای ترویج پیام اسلام، انقلاب و ولایت باشد، با حمایت ویژه ائمه جمعه همراه خواهد بود.

همچنین در این دیدار روح الله رشیدی، به تشریح پیشینه‌ ‌جشنواره عمار در استان به عنوان یکی از نخستین مراکز شکل‌گیری جریان اکران‌های مردمی، ظرفیت‌های فرهنگی، رسانه‌ای، سیاسی و اجتماعی و همچین روند اکران‌های مردمی در  نقاط مختلف استان پرداخت./935/پ203/ب1

ارسال نظرات