۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۵۴۵۴۱۲
آیت الله اراکی:

دشمن با نفوذ در سیستم اقتصادی کشور در پی خسته کردن مردم از مقاومت است

دبیر مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: دشمن قصد دارد با نفوذ در سیستم اقتصادی کشور مردم را نسبت به مساله مقاومت خسته کرده و با فتنه‌انگیزی اراده آنان را دچار خلل کند.
آیت الله اراکی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله محسن اراکی دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب امروز در همایش بزرگداشت 9 دی که در مصلای تهران برگزار شد، گفت: ما از صدر اسلام تا امروز تجربه فتنه و محاصره را داشتیم، بنابراین آمریکا بداند که شیعیان امیرمومنان امام علی(ع) مقاوم بوده و آنان را مایوس خواهند کرد، آمریکا شیعیان امیرمومنان امام علی(ع) را نمی‌شناسد که اگر می‌شناخت به فکر توطئه  و فتنه در کشوری ولایتمدار نمی‌افتاد.

وی با بیان اینکه امروز دشمن در فضای مجازی به ارزش‌ها و مقدسات ما حمله کرده است اما ما آن را اصلاح خواهیم کرد، اظهار داشت: ما در عرصه فرهنگی و سیاسی به مقاومت و مبارزه مقابل دشمن ادامه خواهیم داد و اجازه نمی‌دهیم که به قرآن یا مقدسات ما توهین شود.

آیت الله اراکی  با بیان اینکه ما مردم مقاومت هستیم که 40 سال ایثار و گذشت داشتیم، عنوان کرد: دشمن قصد دارد با نفوذ در سیستم اقتصادی کشور مردم را نسبت به مساله مقاومت خسته کرده و با فتنه‌انگیزی اراده آنان را دچار خلل کند، بنابراین مسؤولان و مردم باید همت خود را چند برابر کرده و اجازه ندهند که دشمن در این جنگ به اهداف خود برسد.

وی افزود: امروز ما با دشمن در جنگ اقتصادی هستیم بنابراین به فرماندهانی راسخ و پایدار نیاز داریم که با جهاد اقتصادی به دشمن اجازه نفوذ ندهند.

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اظهار داشت: در عرصه سیاسی مردم ما با حمایت و پشتیبانی از مسؤولان انتظار دارند که با موضعی محکم مانع تحمیل خواسته‌های دشمن به آنان شوند، مردم می‌خواهند به پیش از مذاکرات برگردند؛ همه کسانی که برای این انقلاب شهید داده و هزینه کردند با فداکاری به مقابله و مقاومت ادامه خواهند داد.

آیت الله اراکی با بیان اینکه مردم ما از قوم سلمان فارسی هستند که به تعبیر پیامبر اسلام(ص) به علم در ثریا دست می‌یابند؛ گفت: ملت ما از جهاد در راه خدا خسته نخواهند شد چراکه آنان مردمی علوی و عاشورایی هستند بنابراین به یاری خداوند در عرصه‌های مختلف اقتصادی و سیاسی با توطئه‌های دشمن در فضای مجازی مقابله کرده و دشمن را شکست خواهند داد.

وی ابراز کرد: امروز روز هوشیاری و بصیرت ملت ما است بنابراین اقشار مختلف ملت و مسؤولان ما اعم از دولت، سپاه، بسیج، ارتش باید با حفظ وحدت و تبعیت از رهبر معظم انقلاب توطئه دشمنان را در زمینه مسائل سیاسی، فرهنگی، اقتصادی خنثی کنند.

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب گفت: آمریکا بارها ما را آزمایش کرده است، زمان انقلاب، 8 سال جنگ تحمیلی، فتنه 88 و موارد بسیار دیگر که در همه آنها هم از ما شکست خورده است بنابراین باید بداند که امروز هم شکست خواهد خورد./807/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات