۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵
کد خبر: ۵۴۵۴۱۵
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

۹ دی مظهر وحدت ملی است

حجت الاسلام سپهر با بیان اینکه ۹ دی توانمندی ستون خیمه انقلاب اسلامی را به همه جهانیان ثابت کرد، گفت: ۹ دی مظهر وحدت ملی برای آحاد جامعه ایرانی و اسلامی است.
برگزاری نشست ستاد ارتحال امام خمینی(ره) در خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سیدلطف الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در مراسم گرامیداشت یوم الله 9 دی که امروز در حرم علی بن مهزیار اهوازی برگزار شد، با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب مؤسس و ملت ایران خلق کننده حماسه 9 دی هستند، ابراز داشت: ملت ایران با شنیدن اشارات رهبری، یوم الله 9 دی را رقم زد روزی که در آن بذر بصیرت کاشته و اکنون به درخت تنومندی تبدیل شد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه در یوم الله 9 دی تجلی دست قدرت الهی در شکست فتنه آمریکایی ـ صهیونیستی بر همگان آشکار شد، عنوان کرد: 9 دی به روز بصیرت و میثاق امت با ولایت مزین شد و باید بر شهدای چنین روزی درود فرستاد.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه 9 دی توانمندی ستون خیمه انقلاب اسلامی را به همه جهانیان ثابت کرد، افزود: مقبولیت ولایت و ولایت فقیه در میان آحاد جامعه ایران در 9 دی بر همگان ثابت شد و همه تحلیل ها و سرمایه گذاری های غرب و صهیونیسم و وهابیت در هم شکسته شد.

حجت الاسلام سپهر گفت: 9 دی مظهر تبلور وحدت ملی برای آحاد جامعه ایرانی و اسلامی است و خواص مدعی ملی گرایی و غیره را در عرصه های سیاسی و اجتماعی غربال کرد.

وی 9 دی را آزمون خواص و عوام دانست و افزود: ملت ایران در تأسی و تبعیت از ولی فقیه و حرکت در مسیر ولایت پیروز درآمد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه مردم خوزستان در 7 دی نخستین راهپیمایی را در محکومیت فتنه آمریکایی انجام دادند، تصریح کرد: بذر راهپیمایی 9 دی را خوزستان کاشت و در راستای اجرای فرامین رهبری به پا خاست، خوزستانی که دینش را به اسلام ادا کرد و در جهاد اکبر و مقابله با فتنه و هواهای نفسانی و دنیاطلبی سربلند شد./9456/پ203/ب1

ارسال نظرات