۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۵۴۵۴۲۶
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

هدف دشمن جدا کردن جوانان انقلاب از خط امام و رهبری است

امیرآبادی فراهانی گفت: آمریکایی‌ها با شبیخون فرهنگی در پی وارد کردن ضربه به جوانان و نوجوانان هستند، آنها همواره می‌خواهند جوانان این انقلاب را از امام و رهبری جدا کنند و با حمله به ارزش‌های انقلاب میان جوانان و نظام فاصله بیندازند.
احمد امیرآبادی فراهانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در تجمعی که به مناسبت سالروز حماسه 9 دی در خیابان شهدای قزوین برگزار شد با اشاره به عظمت انقلاب اسلامی گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران پس از چهار دهه همچنان به راه خودش در راستای مبارزه با استکبار و دفاع از مستضعفان و محرومان ادامه می‌دهد.

وی در ادامه افزود: در طول چهار دهه گذشته دشمنان انقلاب اسلامی و در راس آن استکبار جهانی آمریکا و رژیم صهیونیستی نقشه‌های شومی داشتند که همیشه با حضور ملت شریف ایران در صحنه آن نقشه‌ها نقش بر آب شده است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی منافع مستکبران در منطقه به خطر افتاد اظهار کرد: آمریکایی‌ها از آنجایی که پیروزی انقلاب اسلامی موجب شده بود منافع آنها در ایران به خطر بیفتد شروع به کشیدن نقشه و دشمنی بر ضد این کشور کرده و توطئه‌های زیادی را طراحی کردند.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات تخریبی استکبار جهانی بر ضد ایران ابراز کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی آمریکایی‌ها با طراحی کودتا در کشور با استفاده از عوامل نفوذی ضربه زدن به نظام را آغاز کرده و به دنبال آن هشت سال جنگ و مبارزه را بر کشور ایران تحمیل کردند.

امیرآبادی فراهانی در ادامه با بیان اینکه پس از هشت سال جنگ تحمیلی همچنان دشمنی مستکبران با کشور ایران ادامه پیدا کرد خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها با شبیخون فرهنگی در پی وارد کردن ضربه به جوانان و نوجوانان هستند آنها همواره می‌خواهند جوانان این انقلاب را از امام و رهبری جدا کنند و با حمله به ارزش‌های انقلاب میان جوانان و نظام فاصله بیندازند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به عدم توفیق دشمن در تهاجم فرهنگی به کشور ایران تصریح کرد: ملت ایران و جوانان آن با توکل به خداوند متعال و توسل به اهل‌بیت(ع) و قرار گرفتن در محیطی سالم و انقلابی و استفاده از آموزه‌های مکتب عاشوراتهاجم فرهنگی را به عقب می رانند.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری در سال 88 عنوان کرد: پس از انتخابات ریاست جمهوری کشور ایران به مدت هشت ماه در تلاطم و آشوب بود، دشمن در این میان تحریم‌ها و فشارها را افزایش داده و نگذاشت نظام جمهوری از نظام بین‌الملل امتیازاتی را برای ورود و صدور کالا بگیرد.

وی در پایان گفت: در فتنه 88 آمریکایی‌ها با استفاده از انقلاب مخملی در چند منطقه پیروز شدند، آنها در انتخابات 88 ایران هم قصد راه‌اندازی چنین انقلابی را داشتند که به برکت ایستادگی مردم در صحنه و تدابیر رهبر معظم انقلاب در اجرای چنین نقشه‌ای ناکام ماندند./۸۷۳/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات