۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱
کد خبر: ۵۴۵۵۰۷
آیت الله طه محمدی:

بصیرت افزایی در جامعه بر عهده نخبگان است

امام جمعه همدان گفت: امروز تکلیف همه اساتید دانشگاه بصیرت بخشی به جامعه است، این مساله ای است که چه بخواهیم و چه نخواهیم در قبال آن باید پاسخگو باشیم.
دیدار طه محمدی با بسیج اساتید دیدار طه محمدی با بسیج اساتید دیدار طه محمدی با بسیج اساتید دیدار طه محمدی با بسیج اساتید دیدار طه محمدی با بسیج اساتید دیدار طه محمدی با بسیج اساتید دیدار طه محمدی با بسیج اساتید دیدار طه محمدی با بسیج اساتید دیدار طه محمدی با بسیج اساتید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان امشب در دیدار اعضای بسیج اساتید و کارکنان دانشگاه های استان همدان ابراز داشت: عوام هر گناهی کنند بر عهده خواص خواهد بود چرا که اگر خواص منحرف نمی شدند عوام نیز گمراه نمی شدند.

وی ادامه داد: امروز باید به دامان ولایت و امامت چنگ زد و نباید اسلام را از امام و ولایت جدا کرد چرا که این امر ضربات جبران ناپذیری بر پیکره اسلام وارد می کند.

آیت الله طه محمدی تصریح کرد: گناه عوام اهل سنت بر عهده عالمان آنها و گناه عوام اهل تشیع بر عهده خواص شیعه است و در روز قیامت مستضعفین یقه مستکبران را خواهند گرفت و می گویند که اینان ما را از مسیر اصلی منحرف کردند.

وی گفت: امروز تکلیف همه اساتید دانشگاه بصیرت بخشی به جامعه است. این مساله ای است که چه بخواهیم و چه نخواهیم در قبال آن باید پاسخگو باشیم.

امام جمعه همدان افزود: دغدغه ورزی و تعهد امری است که باید در دانشگاه و حوزه نهادینه شود و در صورت تحقق این مساله جامعه به پویایی کشیده می شود.

وی خاطرنشان کرد: آرامشی که امروز در استان همدان وجود دارد در هیچ برهه از تاریخ سابقه نداشته است و در حدیث آمده است که تعدادی از علما در روز قیامت دهانه آتشین بر دهان دارند به دلیل آن که در دنیا منافع خود را در نظر گرفته اند.

آیت الله طه محمدی در پایان گفت: در بسیاری از موارد به مسائل زیر بنایی نپرداخته ایم و به تکلیف خدا بی اعتنایی کرده ایم و این سبب نابودی جامعه خواهد شد./۹۷۹/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات