۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱
کد خبر: ۵۴۵۵۲۰
حجت الاسلام مصلحی:

نفوذ در شخصیت ها برنامه دشمن برای انحراف در مسیر انقلاب است

وزیر سابق اطلاعات با اشاره به هشدارهای مکرر رهبر معظم انقلاب درباره نفوذ دشمن در کشور گفت: دشمن طراحی کرده که کنار شخصیت ها، نیرو داشته باشد تا با نفوذ اجازه ندهد در مسیر انقلاب حرکت کنند.
حجت الاسلام مصلحی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات امروز در اجتماع باشکوه مردم رشت در بزرگداشت حماسه عاشورایی 9 دی گفت: 9 دی معجزه بزرگی است که ملت ایران با هوشیاری و بصیرت خود ضربه سختی به دهن استکبار زد.

وی افزود: ملت ایران با معجزه خود فتنه براندازی نظام را نقش بر آب کردند، امروز عده ای به دنبال این هستند که فتنه 88 را دعوایی انتخاباتی معرفی و با کمال تأسف مسیر را برای فتنه گران فراهم کنند اما ملت ایران با بصیرت و هوشیاری ولایتمداری خود را به نحو احسن نشان داد.

حجت الاسلام مصلحی با اشاره به پیشگامی مردم رشت در مقابله با فتنه 88 اظهار داشت: مردم رشت و گیلان 8 دی به میدان آمدند و با مقابله با فتنه گران بصیرت خود را نشان دادند، حرکت بزرگ مردم توانست طراحی های دشمن را نقش بر آب کند.

وی ادامه داد: در طول 4 دهه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همواره با فتنه ها و توطئه های سنگین دشمن مواجه بوده ایم و تا انقلاب مسیر خود را ادامه دهد و انقلابی گری کند استکبار جهانی توطئه گری خود را خواهد داشت و دست بردار نیست، انقلاب اسلامی هستی استکبار را هدف قرار داده و در حال به نتیجه رسیدن است.

وزیر سابق اطلاعات با بیان این که در درون آمریکا مقالات بسیاری وجود دارد که فروپاشی آمریکا و استکبار را مطرح می کند، ابراز داشت: خود غربی ها منشأ فروپاشی استکبار را انقلاب اسلامی عنوان می کنند، آینده جهان برای اسلام و انقلاب اسلامی خواهد بود.

وی عنوان کرد: استکبار داعش را به وجود آورد تا اسلام هراسی در دنیا ایجاد کند اما با عنایت الهی همین اسلام هراسی سبب شده که اندیشمندان جهان به سمت شناخت اسلام پیش روند، استکبار جهانی 4 دهه طراحی های بسیار سنگین می کند تا در برابر انقلاب اسلامی بایستد.

وزیر سابق اطلاعات خاطرنشان کرد: در همه فتنه های دشمن، دنیای بین الملل و استکبار همه با هم در برابر انقلاب ایستادند، در فتنه 88  آمریکا، اروپا و کشورهای منطقه همه در خدمت دستگاه های اطلاعاتی بودند تا انقلاب را بزنند اما ملت ایران تودهنی محکمی به آنان زد.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب به روش های مختلفی اتمام حجت کردند تا افراد دست از لجاجت بردارند، رهبر انقلاب بیش از 3 سال در هر سخنرانی اشاره به مقوله نفوذ و طراحی های آن دارند، دشمن طراحی کرده که کنار شخصیت ها، نیرو داشته باشد تا با نفوذ اجازه ندهد در مسیر انقلاب حرکت کنند.

حجت الاسلام مصلحی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب گفت: برخی که یک دهه امکانات انقلاب را در اختیار داشتند و یا دارند اپوزیسیون نظام شده اند و شرم و حیا نمی کنند، اگر کسی اعتباری دارد از نظام بوده است، نفوذ حتی در درون منزل افراد را برنامه ریزی می کند، نفوذ یکی از برنامه های جدی است که امت باید هوشیار باشند، برنامه نفوذ این است که مسؤولان، تصمیم گیران و مردم را در تصمیمات دچار اشتباه محاسباتی کنند.

وی افزود: یکی از روش های دشمن تهدید کردن است تا طرف مقابل را وادار به عقب نشینی کند، با تهدید گزینه نظامی می خواهد کاری کند تا مسؤولان و مردم تصمیم غلط بگیرند و عقب نشینی کنند، یکی از مشکلات جدی در اداره کشور این است که برخی امید بسته بودند تا برجام مشکلات را حل کند، آیا برجام مشکلی را حل کرد یا سبب جری تر شدن دشمنان و تحریم های جدید شد؟

وزیر سابق اطلاعات با بیان این که فتنه گران سبب وضع تحریم های شدید علیه مردم و انقلاب شدند، گفت: البته تحریم ها به هیچ وجه نمی تواند ما را متوقف کند، اینگونه نیست که نتوانیم از پس تحریم ها بر بیاییم بلکه اراده می خواهد و نباید با اقتصاد مقاومتی بازی کرد.

وی افزود: ورود قاچاق کشور را بیچاره می کند، در 9 دی فتنه 88 متوقف شد اما تمام نشد و فتنه گران با طراحی ها و برنامه های جدید کارها را دنبال می کنند، دشمن در فتنه 88 برای این که افکار عمومی را با جنگ روانی به میدان مقابله با انقلاب بیاورد از دو سال قبل طراحی را آغاز کرده بودند.

حجت الاسلام مصلحی با بیان این که عده ای در کشور دنبال اصلاحات آمریکایی هستند، اظهار داشت: آمریکا در حال فروپاشی و از بین رفتن است اما برخی آن را دنبال می کنند، مردم باید هوشیار باشند؛ یکی از ابزاری که امروز دشمن به صورت ویژه بر آن سرمایه گذاری می کند شبکه های اجتماعی است که باید مراقب بود، فضای مجازی باید تحت مدیریت باشد.

وی ادامه داد: عده ای در کشور قبول ندارند که جوان می تواند پیشرفت کند و می تواند در فضای علمی  و مدیریتی نقش آفرین باشد؛ رهبر معظم انقلاب ادامه دهنده حقیقی راه امام هستند که با صلابت در برابر دشمن مقاومت می کنند، مقاومت و ایستادگی هزینه دارد تا به نتیجه برسد، مردم تحمل بسیاری دارند اما سر بزنگاه به میدان می آیند و با کسی تعارف ندارند، مقابله با توطئه های جدید دشمن نیازمندی هوشیاری جدی ملت ایران است./1323/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات