۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۵۴۵۵۶۲
مسؤول نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد قزوین:

اتحاد ملت مسلمان سبب نابودی اسرائیل غاصب می‌شود

حجت الاسلام عدالتی گفت: ما باید وحدت و اتحاد داشته باشیم؛ زیرا هر قدر که امت اسلام هوشیارتر و آگاه‌تر باشند آمریکا و اسرائیل به همان میزان در اجرای نقشه های شوم خود با شکست مواجه می شوند.
حجت الاسلام حسین عدالتی

حجت الاسلام حسین عدالتی مسؤول نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به هوشیاری ملت مسلمان در برابر دسیسه‌های دشمنان گفت: ملت ایران در برابر هر نوع دسیسه دشمن از هر جهت هوشیار بوده و دشمن در تلاش است از هر جایی که می‌تواند نفوذ کند؛ از این‌رو، آگاهی و بیداری در مقابل دشمن از ضروریات است.

وی در ادامه با اشاره به تلاش برای خنثی کردن توطئه دشمن افزود: عده‌ای در داخل کشور با عنوان دوست درصدد وارد آوردن ضربه هستند اما ملت ما هوشیار است چیزی که امروز مهم است این است که باید توطئه‌های دشمن را شناسایی کرده و دسیسه‌ها را از جهات مختلف خنثی کنیم.

مسؤول نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در ادامه با بیان اینکه در هر جریانی ردپایی از دشمن وجود دارد اظهار کرد: ما در هر جریانی توطئه دشمن را مشاهده می‌کنیم اگر به تاریخ بنگریم می‌توانیم به برنامه‌های دشمن آگاه شده و همیشه پادزهری بر ضد توطئه‌های او داشته باشیم و حق مظلوم را از ظالم بگیریم.

حجت الاسلام عدالتی در ادامه با اشاره به مسئله عادی‌سازی رابطه با اسرائیل غاصب ابراز کرد: امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب بارها فرموده‌اند اسرائیل غاصب در اصل کشور نیست آنها فقط می‌خواهند به امت اسلام ضربه بزنند؛ از این رو، ما باید وحدت و اتحاد داشته باشیم؛ زیرا اگر امت اسلام هوشیارتر و آگاه‌تر باشند آمریکا و اسرائیل غاصب هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

وی در پایان گفت: اتفاقات سراسر دنیا پیام بیداری اسلامی امت اسلام را به آمریکا و اسرائیل غاصب می‌رسانند از این رو آنها هیچ‌گاه نخواهند توانست این هوشیاری و اتحاد را از بین ببرند و امروز هم بصیرت دینی بسیاری از مشکلات جامعه را از میان خواهد برد./۸۷۳/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات