۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۳
کد خبر: ۵۴۵۷۲۲
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی:

عده‌ای به دنبال موج‌سواری در جریان حوادث اخیر هستند

حجت الاسلام حسینی گفت: متأسفانه این روزها برخی خودفروختگان داخلی ابزار دشمنان قرار گرفته‌اند تا به بهانه مشکلات معیشتی مردم توطئه براندازی انقلاب اسلامی ایران را عملیاتی کنند.
حجت الاسلام سیدشهاب‌الدین حسینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام سیدشهاب‌الدین حسینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی عصر امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه سالار شهیدان تبریز با بیان این‌که ولایت‌مداری رمز تداوم ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده است، اظهار داشت: بصیرت نیز در سایه ولایت‌مداری حاصل می‌شود.

وی با بیان این‌که دشمنان انقلاب اسلامی از بدو پیروزی نهضت مردم ایران در سال 1357 از هر گونه توطئه و فتنه‌ای برای براندازی نظام فروگذار نبوده‌اند، خاطرنشان کرد: هرکس در هرمقامی که باشد اگر در مسیر ولایت قرار گیرد، مردم او را همیاری خواهند کرد، در غیر این صورت، ملت او را کنار می‌زند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه هدف اصلی دشمن ضربه به اصول بنیادین اعتقادی ملت ایران از جمله ولایت فقیه است، تصریح کرد: متأسفانه این روزها برخی خودفروختگان داخلی ابزار دشمنان قرار گرفته‌اند تا به بهانه مشکلات معیشتی مردم توطئه براندازی انقلاب اسلامی ایران را عملیاتی کنند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به این‌که بی‌بصیرتی در شرایط کنونی منجر به وقوع فتنه‌ای بزرگ تر از جریان سال 88 خواهد شد، افزود: عده‌ای که مدتی برای همین انقلاب خدمت کرده بودند، در اثر بی‌بصیرتی تبدیل به خودفروختگان ضدانقلابی شدند، کار را برای برنامه‌سازان خارجی آسان‌تر کردند.

وی با بیان این‌که هوشیاری و تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی تنها راه نجات کشور از مشکلات اقتصادی و رهایی از فتنه جدید دشمنان است، گفت: مردم امروز نسبت به مشکلات معیشتی خود گله‌مند هستند، اما صف معترضان از افرادی که به دنبال فضای غبارآلود فتنه هستند، جداست.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به این‌که بی‌بصیرتی عامل اصلی به‌وجود آمدن فتنه‌هاست، افزود: امروز فرصتی فراهم شده تا بار دیگر هویت و ماهیت انقلاب اسلامی را بازیابی کنیم و بدانیم که این نظام مرهون خون صدها هزار شهیدی است که مظلومانه جان خود نثار اسلام و مکتب تشیع کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با تأکید بر این‌که عده‌ای خودفروخته داخلی نمی‌توانند نماینده ملت در بیان مشکلات اقتصادی و معیشتی باشند، تصریح کرد: عده‎ای به دنبال موج‌سواری از حوادث اخیر کشور هستند تا شاید بتوانند در این فضای به وجود آمده، برنامه‌های شوم خود را جامه عمل بپوشانند./935/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات