۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۵۴۵۷۶۱
فردا صبح؛

راهپیمایی مردم لرستان در محکوم کردن اقدامات اغتشاش گران برگزار می شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: مردم لرستان فردا صبح با حضوری پر شور یک دل و یکصدا می شوند و با محکوم کردن اقدامات اغتشاش گران مشت محکمی بر دهان دشمنان این نظام و انقلاب خواهند زد.
تجمع و راهپیمایی

حجت الاسلام لطف الله حیات الغیب، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با محکوم کردن اقدامات اخیر اغتشاش گران و ضربه زدن به اموال عمومی و امنیت مردم بیان داشت: این افراد با انجام اقدامات حرمت شکنی خود موجب شادی دشمن می شوند.

وی با اشاره به جدا بودن مردم از این افراد افزود: مردم مطالبات به حق خود را در تجمعات اخیر اعلام کردند تا دولت پیگیری کند و اما اغتشاش گران بر شرایط کنونی موج سواری کرده و دشمنان انقلاب در حال سوء استفاده هستند.

حجت الاسلام حیات الغیب با تأکید بر ضرورت هوشیاری مردم در برابر توطئه های استکبار و دشمنان انقلاب یادآور شد: ملت ایران برای پیروزی انقلاب خون فرزندان خود را تقدیم کردند و امروز در برابر خون شهدا مدیون هستیم.

وی با بیان اینکه حرکات ساختار شکنانه برخی در این روزهای اخیر با طراحی و هدایت پشت صحنه و ذلت بار استکبار جهانی انجام گرفت، خاطرنشان کرد: تعرض به اماکن و اموال عمومی و اختلال در کسب و کار و امنیت مردم موجب نارضایتی امت ولایی و شهیدپرور شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه از خروش مردم ولایتمدار استان برای محکوم کردن رفتارهای ناشایست اغتشاش گران خبر داد و گفت: صبح روز چهارشنبه، 13 دی ماه جاری مردم لرستان به میدان خواهند آمد.

وی بیان داشت: از همه اقشار برای شرکت در راهپیمایی وحدت آفرین و دشمن شکن ۱۳ دی ماه جاری دعوت می شود که با حضور ولایی خود و یک دل و یکصدا در  راستای دفاع از ارزش های مقدس جمهوری اسلامی شرکت کنند و  توطئه های استکبار و آمریکای جهان خوار را باری دیگر خنثی نمایند.  

حجت الاسلام حیات الغیب یادآور شد: ملت فهیم و ولایتمدار استان لرستان فردا با حضور در صحنه انقلاب باری دیگر تبعیت از رهبری و ماندن پای انقلاب و آرمان های انقلاب را به نمایش می گذارند و این حضور مشت محکمی بر دهان استکبار و دشمنان داخلی و خارجی انقلاب است./9459//۲۰۳/خ

ارسال نظرات