۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۵۴۵۷۹۲
مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد خوزستان:

راهپیمایی مردم اهواز خط بطلانی بر اغتشاشات اخیر بود

حجت الاسلام جوانمردزاده با بیان اینکه راهپیمایی روز گذشته مردم اهواز خط بطلانی بر اغتشاشات اخیر بود، گفت: اجازه ندهیم آدم های کج فهم و منافق در اغتشاشات حضور داشته و به تخریب اموال عمومی بپردازند.
حجت الاسلام جوانمردزاده

حجت‌ الاسلام عبدالباری جوانمردزاده، مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه رهبری در سخنرانی اخیرشان بیان داشتند که دولت های پیشین و کنونی با داشتن تمامی امکانات باید در مقام پاسخگو و نه مطالبه گر باشند، افزود: مردم مطالبه گر بوده و داشتن حد قابل قبولی از رفاهیات، امکانات و موجبات آسایش خواسته شان از دولت ها است اما مطالبه ها و بیان نقیصه ها باید در چارچوب اسلام و قانون و در فضای صمیمی و معتدلانه صورت گیرد.

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد خوزستان با اشاره به اینکه ملت ایران بهترین ملت ها و لایق بهترین خدمات است، عنوان داشت: ترس دشمن از نظام اسلامی به خاطر ترس از ملت حزب اللهی ایران است، ملت غیور و حاضر در صحنه که همواره مدافع ارزش ها بوده و با ولایت هم پیمان است.

این مقام مسؤول مطالبه گری را حق مردم دانست و گفت: مطالبه گری بدون هیچگونه حاشیه سازی صورت گیرد چرا که هرگونه حاشیه سازی موجبات شادی دشمن را فراهم خواهد کرد.

حجت الاسلام جوانمردزاده با بیان اینکه حوادث امروز از سوی امت خدوم و غیور ایران رخ نداده است، ادامه داد: عده ای نادان در شرایطی که دشمن دندان طمع به کشور دارد اقدام به هنجارشکنی کردند و در این باره بنابه فرمایشات رهبری، مردم در شرایط فتنه به اصول، ارزش ها و مبانی انقلاب توجه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه حرمت اموال عمومی از اصول و ارزش های انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: تخریب اموال و اماکن عمومی، زخمی کردن و فوت تعدادی از هموطنان قطعا از ناحیه دشمن، منافقین و بدخواهان نظام اسلامی روی داده است.

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد خوزستان ضمن دعوت مردم به آرامش و حضور هوشمندان در صحنه، رسوایی منافقان و بدخواهان نظام اسلامی را از مردم خواستار شد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه در راهپیمایی روز گذشته مردم اهواز به زعامت نماینده ولی فقیه خط بطلانی بر اغتشاشات اخیر کشیدند، گفت: اجازه ندهیم آدم های کج فهم و منافق در اغتشاشات حضور داشته و به تخریب اموال عمومی بپردازند./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات