۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۷
کد خبر: ۵۴۵۸۵۹
دبیر نخستین کنگره شهدای روحانی استان قم:

رمز پیروزی شهدا، بندگی خالصانه است

حجت الاسلام اکبری رمز پیروزی شهدا را بندگی خالصانه معرفی کرد و‌ گفت: اولین هنر شهدا این بود که قبل از اینکه مجاهد راه حق و یا شهید نامدار باشند، بنده حقیقی خداوند بودند.
حجت الاسلام اکبری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام اکبری امشب در محفل شعر شهدای روحانی که در چهارمین شب از نخستین کنگره شهدای روحانی استان قم که در سالن اجتماعات مدرسه عالی دارالشفا برگزار شد، با اشاره به فضیلت ذکر صلوات گفت: یکی از هنرهای بزرگ خداوند این است که شعاری را در نهاد انسان های دلباخته ارزش های الهی جاری کرد که به وشیله آن بر پیامبر اکرم(ص) و آل او درود بفرستند.

دبیر نخستین کنگره شهدای روحانی استان قم ادامه داد: شهدا در مسیر اعتلای کلمة الله و بقای ارزش های اسلامی دین از جان خویشتن گذشتند.

وی شاعران آیینی را شیفتگان فرهنگ شهادت خواند و عنوان کرد: شاعران با شعرهای انقلابی خودشان از  ارزش ها و آرمان های انقلابی پاسداری می کنند.

حجت الاسلام اکبری رمز پیروزی شهدا را بندگی خالصانه معرفی کرد و‌ اظهار داشت: اولین هنر شهدا این بود که قبل از اینکه مجاهد راه حق و یا شهید نامدار باشند، بنده حقیقی خداوند بودند.

دبیر نخستین کنگره شهدای روحانی استان قم با اشاره به اینکه شهدا تسلیم محض خداوند بودند، ابراز داشت: حوزه و‌روحانیت از زمان انقلاب مشروطه تا هم اکنون در عرصه های مختلف اعم از دفاع مقدس و دفاع از حرم حضرت زینب(س) در راه دفاع از ارزش های دینی، شهید داده است.

وی از تشکیل شورای عالی سیاست گذتری کنگره شهدای روحانی خبر داد و بیان کرد: این کنگره تا کنون کارهای ارزنده ای را برای احیای فرهنگ شهادت و ایثار در جامعه انجام داده است.

حجت الاسلام اکبری در پایان یادآور شد: کنگره شهدای روحانی از نهم دی آغاز به کار کرد و‌ تا کنون برنامه های متنوعی را برقرار کرده و‌قرار است در نوزدهم دی ماه با دیدار با رهبر معظم انقلاب به کتر خود پایان بخشد./841/پ۲۰۳/ی

ارسال نظرات