۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۵
کد خبر: ۵۴۵۸۶۲
وزیر کار:

دولت بر اساس نظر مردم حرکت خواهد کرد

وزیر کار با تاکید بر این که دشمن با یک جریان اعتراضی ساده می خواهد هدایت جریان را در دست بگیرند، گفت: دشمنان ملت ایران بدانند روزی که حرکت عمومی مردم راه بیفتند خواهید دید که چه سیلی محکمی به شما خواهند زد.
ربیعی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فریدونکنار، علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی سه شنبه شب در یادواره شهدای روستای ازباران شهرستان فریدونکنار گفت: اگر بخواهیم جامعه امروز ما جامعه ای زنده و پویا باشد باید به مراسم شهدا ارج بنهیم و به نقش فرهنگی تکریم خانواده های شهدا بپردازیم.

وی با بیان این که امروز از دوران دفاع مقدس فاصله گرفتیم، افزود: روایاتی که از دفاع مقدس نقل می شود قصه نیست، شهدا السابقون بودند و امروز اسمشان نیز در عالم طنین انداز شده است.

وزیر کار با بیان این که ما باید روایت اسطوره های سرزمینمان را همواره تکرار کنیم و شهادت را به عنوان یک آموزه دنبال کنیم، خاطرنشان کرد: از یک انگشت پطروس در سوراخ سد داستان می سازند و ما در کتاب ها می نویسیم، رشادت و از جان گذشتگی شهدا داستان نیست.

ربیعی با اشاره به این که چرا عده ای فکر می کنند ذکر شهدا موجب ملالت آوری جامعه ما است، افزود: ما جامعه مسؤول و پر از رسالت نیازمند آن هستیم که شهدا را ذکر کنیم و فداکاری آنان را ارج نهیم.

وی با اشاره به این که اگر بخواهیم بهره وری کشور را در همه زمینه ها بالا ببریم و نوع کار را به کار مسؤولانه تغییر دهیم باید از شهدا ذکر کنیم، گفت: اگر امروز کلاه گذاشتن سر عده ای را زرنگی می دانیم باید آنهایی را در مقابلش مثال بزنیم که شناسنامه خود را دستکاری می کردند تا به سوی شهادت بروند.

ربیعی با اشاره به این که امروز قدرت ملی، روحیه ملت ما است، افزود: در حالی که دشمنان توان نظامی ما را مثال می زنند، فرهنگ ملت ایران روحیه مردم کشورمان را می سازد و نوع نگاه ملت به اجتماع و شهادت طلبی بزرگترین عنصر یک ملت است، این در حالی است که رییس جمهور کاسب کار و تازه به دوران رسیده آمریکا در ملت ایران عنصر شهادت طلبانه را نمی بیند چرا که با روحیه کاسب کارانه ارزش شهادت را نخواهد دید.

ربیعی با بیان این که نزدیک به صد درصد وصیتنامه شامل حمایت از رهبری و ولایت است، خاطرنشان کرد: وصیتنامه هایی که ۴۰ سال پیش نوشته شده اند مسیر امروز ما را معین می کنند، مسیری که از کربلا می گذرد.

وزیر کار با بیان این که مسؤولان در شناساندن شهدا به جوانان ضعیف عمل کرده اند، گفت: امنیت یک کالای بی بدیل و بدون قیمت است، امنیت زیر ساخت اصلی تحول یک جامعه است و مزیت امروز ایران ما زیر سایه مقام معظم رهبری یک کشور پر از امنیت و آرامش است.

وی با اشاره به این که مزیت دیگر ایران اسلامی ما نظام استوار اسلامی است، تصریح کرد: میلیون ها رأی می دهیم و رییس جمهور انتخاب می کنیم، از طرفی دیگر امنیت ما در منطقه بی نظیر است و راه بی بدیل رشد و توسعه کشور است جایی که دشمنان، امروز هر دوی این را هدف می گیرند، تا از مسیر انسجام اسلامی به امنیت ما خدشه وارد کنند.

ربیعی با تاکید بر این که کشور های کوچک منطقه با تمدن ایران مشکل دارند، گفت: کشورهای جیره خوار عربستان و آمریکا حتی در اینکه حداقل یک صندوق رای در کشور خود بگذارند به دنبال دلیل هستند.

وزیر کار و امور اجتماعی با تاکید بر این که سخنان رییس جمهور آمریکا در رابطه با دموکراسی خنده دار است، گفت:  رییس جمهوری که ملت بزرگ ایران را گرسنه می خواند دنبال دموکراسی است، آمریکا مدعی چه زمانی دموکراسی و آزادی برقرار کرد که این بار بخواهد چنین کاری کند، در دوران پهلوی سال ها ایران اسلامی ما در دست آمریکا بود.

ربیعی با اشاره به مشکلات ایران اسلامی در دوران انقلاب گفت: روزگاری ما رژه منافقین کثیف را در سطح شهرها داشتیم؛ ما به خواست مردم را احترام می گذاریم و همچنین بهم ریختن انسجام ملت را نیز تحمل نمی کنیم.

وی با بیان این که فرزند کشور به هزاران دلیل تأخیر افتاده در مطالباتش اعتراض می کند چرا که ما هم کم کاری کردیم، تصریح کرد: اینها ترکیبی شده تا اعتراض کنند و ما اینها را هم گوش و هم هدایت می کنیم تا به خواسته ملت برسیم.

وزیر کار با تاکید بر این که دشمن با یک جریان اعتراضی ساده می خواهد هدایت جریان را در دست بگیرند، گفت: دشمنان ملت ایران بدانند روزی که حرکت عمومی مردم راه بیفتند خواهید دید که چه سیلی محکمی به شما خواهند زد.

ربیعی با تاکید بر این که دولت بر اساس نظر مردم حرکت خواهد کرد تا به سمت عمل به مطالبات مردم برسد، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم در حل این مشکلات دست در دست هم دهیم و ایران را به اوج برسانیم./۹۵۰/پ۲۰۳/ق

ارسال نظرات