۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۴
کد خبر: ۵۴۵۸۶۹
حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم:

آشوبگران خیابانی عوامل ضدانقلاب بودند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: آشوبگران که عوامل ضد انقلاب بودند با مدیریت و طرح ریزی دشمنان از بیرون مرزها، به خیابان ها آمده بودند.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، امام جمعه تبریز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی عصر امروز در نشست تخصصی بررسی راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال که با حضور صنعتگران تبریز همراه بود، با اشاره به آشوب‌های خیابانی اخیر در برخی شهرهای کشور اظهار داشت: اعتراض مردم به وضعیت اقتصادی کشور با سوءاستفاده دشمنان همراه شده است.

وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از مردم با مشکلات اقتصادی، بیکاری فرزندان خود، معیشت مواجه هستند، خاطرنشان کرد: انتظار داریم دولتمردان در رفع مشکلات اقتصادی و ارتقای سطح معیشتی مردم همت مضاعف داشته باشند، مشکلات اقتصادی اقشار آسیب پذیر جامعه را درتنگاهایی قرار داده که نباید از آن غافل شد.

امام جمعه تبریز با تأکید بر این‌که باید به خواسته معقول مردم پاسخگو بود، گفت: رکود اقتصادی، مشکلات عدیده معیشتی مردم را به دنبال داشته است، اگر گره گشایی از اقتصاد کشور حول محور اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی باشد رونق تولید و اشتغال زایی را شاهد خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با یادآوری این نکته که بدخواهان نظام اسلامی امروز دایه مهربان‌تر از مادر برای ملت ایران شده‌اند، افزود: شکی نیست آشوبگران عوامل ضد انقلاب بوده و با مدیریت دشمنان خارجی، به خیابان ها آمده بودند، کدام ایرانی عاقل دست به تخریب اموال عمومی می‌زند؟

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به این‌که رسانه‌های وابسته به غرب و برخی جریان‌های ضدانقلاب به دنبال کشاندن مردم تبریز به خیابان‌ها بودند، گفت: حفظ آگاهی، بصیرت و هوشیاری در برهه های مختلف به ویژه شرایط کنونی کشور بسیار مهم است، نباید فرصت سوءاستفاده به جریان‌های معاند داده شود.

وی با بیان این‌که حافظان امنیت و آرامش مردم همیشه در صحنه حضور داشته و اجازه شیطنت به عده‌ای وابسته به بیگانه را نخواهند داد، ابراز کرد: جریان‌های ضدانقلاب با سوء استفاده از خواسته معقول اقتصادی مردم، با تخریب اموال عمومی و سلب آرامش کشور به دنبال ساماندهی و راه‌اندازی فتنه‌ای بزرگ تر از حوادث سال 88 هستند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خواستار توجه مسؤولان نسبت به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی شد و گفت: اگر مردم دغدغه معیشت، اقتصاد، بیکاری و رکود دارند، به‌حق است و باید معقولانه پاسخگو بود، دولت به جای فرافکنی و شعار بهتر است در عمل نشان دهد که خادم ملت بوده و به فکر رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی است./935/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات