۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
کد خبر: ۵۴۵۹۱۶
رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری:

حل مشکلات کشور در گرو نظارت جدی بر عملکرد مسؤولان است

حجت الاسلام اکرمی گفت: مادامی که در کشور سیستم تشویق و تنبیه در کشور ایجاد نشود، امر به معروف و نهی از منکر به شکل حقیقی خود رواج پیدا نکند و نظارت جدی بر عملکرد مسؤولان وجود نداشته باشد گرفتاری‌های کشور حل نخواهد شد.
سید رضا اکرمی

حجت الاسلام سید‌ رضا اکرمی، رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ضمن محکومیت رفتارهای اغتشاشگران در کشور، بیان داشت: خواستههای مردم در رابطه با مسأله گرانی و تورم از سال ها پیش بوده و تا به امروز نیز ادامه داشته است.

وی با تأکید بر این که مسأله اختلاس، فساد اداری، بیکاری و گرانفروشی یک مسأله بینالمللی بوده و همه کشورهای جهان دچار آن هستند، اظهار داشت: در جمهوری اسلامی ایران تفاوتی میان دولت و مردم وجود ندارد، چرا که همه با هم هستیم و یک آرمان و هدف را در پیش گرفتهایم.

رییس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری افزود: باید تلاش کرد تا آحاد مردم، بخش دولتی، بخش تعاونی، بخش خصوصی، اتاق اصناف، اتاق بازرگانی، وزارت صنعت و معدن، وزارت کار و تعاون و آموزش و پرورش دست در دست یکدیگر بدهند و جامعه 80 میلیونی کشور را در خط هدایت، معنویت و پاکی قرار دهند.

وی با محکوم کردن اغتشاشات اخیر در کشور، ابراز داشت: خوشبختانه مردم صف خود را از ضد انقلاب و اغتشاشگر جدا کردند، چرا که مشکلات موجود در کشور با تخریب و آتش زدن اموال عمومی برطرف نخواهد شد.

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به فعالیتهای ضد انقلاب و دشمنان نظام اسلامی ایران در شبکههای مجازی و ماهوارهای، تصریح کرد: آمریکا با آن همه ادعایی که دارد، بهتر است به جای دخالت در امور داخلی ایران، به 40 میلیون مسکینی که در آمریکا وجود دارد، رسیدگی کند.

وی با بیان این که متأسفانه بروکراسی اداری در کشور بسیار طولانی و بهرهکاری بسیار اندک است، گفت: مردم و مسؤولان پیش از هر چیز باید اشکال وارده بر خود را بپذیرند و پس از آن در سریعترین زمان ممکن آن را رفع کنند.

حجت الاسلام اکرمی اظهار داشت: مادامی که در کشور سیستم تشویق و تنبیه در کشور ایجاد نشود، امر به معروف و نهی از منکر به شکل حقیقی خود رواج پیدا نکند و نظارت جدی بر عملکرد مسؤولان وجود نداشته باشد گرفتاریهای کشور حل نخواهد شد./878/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات