۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۵۴۶۰۱۳
با حضور هزاران نفر از مردم؛

بابل علیه فتنه گران بپا خاست

مردم دارالمومنین بابل با حضوری کم نظیر در راهپیمایی با شکوه امروز، فتنه انگیزی اغتشاشگران و هتک حرمت به مقدسات را محکوم کردند.
راهپیمایی مردم بابل علیه اغتشاش گران و فتنه انگیزان راهپیمایی مردم بابل علیه اغتشاش گران و فتنه انگیزان راهپیمایی مردم بابل علیه اغتشاش گران و فتنه انگیزان راهپیمایی مردم بابل علیه اغتشاش گران و فتنه انگیزان راهپیمایی مردم بابل علیه اغتشاش گران و فتنه انگیزان راهپیمایی مردم بابل علیه اغتشاش گران و فتنه انگیزان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، مردم دارالمومنین بابل صبح امروز با راهپیمایی پرشور اغتشاشات و فتنه انگیزی اخیر در برخی از مناق کشور را محکوم کردند.

در این راهپیمایی که در پیشاپیش آن ها علما، روحانیان، جانبازان و اقشار مختلف مردم حضور داشتند، هتک حرمت به مقدسات و تخریب اموال عمومی، و کشتن تنی چند از هموطنانان از سوی مزدوران بیگانه و اغتشاشگران محکوم شد.

بر اساس این گزارش، این مراسم که به صورت خودجوش از میدان ولایت شهر بابل تا مسیر خیابان آیت الله شهید مدرس برگزار شد، راهپیمایان با سر دادن شعارهایی نظیر مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود، فتنه گر اعدام باید گردد، مرگ بر ضد ولایت فقیه، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند همبستگی خود با نظام اسلامی و ولایت فقیه را اعلام و دخالت های دشمنان را در فتنه اخیر محکوم کردند.

در بین راهپیمایان شعارهایی در اصلاح وضع اقتصادی کشور، اجرای اقتصاد مقاومتی، توجه مسؤولان اجرایی بر اجرای مطالبات رهبری و مردم دراین زمینه تاکید شد و راهپیمایان با سر دادن شعارهایی از مطالبات به حق در رفع بی عدالتی و تبعیض، مبارزه با فساد اقتصادی، توجه به اشتغال و رفع بیکاری و مهار تورم تاکید کردند.

این گزارش می افزاید، شرکت کنندگان با در دست داشتن پرچم های  سه رنگ جمهوری اسلامی، دست نوشته ها و برخی از پلارکاردهایی از آمادگی برای دفاع از میهن اسلامی تاکید کردند و اهانت به پرچم ایران از سوی فتنه گران و آشوب گران نیز محکوم شد و با رهبری و نظام اسلامی میثاق مجدد بستند.

بر اساس این گزارش، مراسم پایانی این راهپیمایی با تجمع در مقابل اداره کل مخابرات مازندران و صدور قطعنامه ای همراه با سردادن شعارهای تکبیر راهپیمایان و سخنرانی امام جمعه بابل خاتمه یافت./1313/پ203/ب1

ارسال نظرات